دوشنبه 28 ارديبهشت 1383

"مجموعه دفتر تحكيم وحدت از اين پس برنامه محور خواهد بود"، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت گفت: جنبش دانشجويي بايد ضمن تاثيرگذاري بر ساخت قدرت از فعاليت‌‏هاي سكتاريستي و فرقه‌‏اي دوري كند.
مجيد حاج بابايي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا", گفت: نشست اخير دفتر تحكيم وحدت در شرايطي ويژه و پس از گذشت يك سال و نيم از موعد مقرر برگزار شد و با توجه به اينكه اتحاديه دچار مشكلات تشكيلاتي شده بود تاكيد داشتيم كه شوراي مركزي به هر شكل ممكن حتي بدون حضور ما شكل گيرد.
وي با بيان اين مطلب كه قصد نداشتم كانديداي انتخابات شوراي مركزي باشم, گفت: تمايل داشتيم كه نيروهاي جديد و جوانتر در شوراي مركزي حضور داشته باشند اما شرايطي ايجاد شد كه اعضاي انتخاب شده حاضر شدند براي مرهم گذاشتن بر زخمي از زخمهاي كهنه مجموعه حضور يابند.
حاج بابايي در بخشي از سخنان خود ميزان كارآمدي شوراي مركزي جديد را بسته به شرايط آينده برنامه‌‏هاي اعضاي شوراي مركزي خواند و افزود: با توجه به اينكه شوراي فعلي تركيبي از تجربه و دانش است اميد مي‌‏رود كه ارائه برنامه‌‏هاي مشترك توام با حفظ انسجام مجموعه باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: مجموعه دفتر تحكيم وحدت از اين پس برنامه محور خواهد بود و برنامه‌‏ها حرف اول را خواهند زد. ضمن اينكه پيش‌‏بيني مي‌‏كنم مشكل خاصي بوجود نيايد.
عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در خصوص ايده‌‏هاي شخصي اعضاي شوراي مركزي بايد منتظر گذشت زمان بود اما برنامه‌‏هاي جمعي اتحاديه قطعاً در جهت تقويت و انسجام تشكيلاتي مجموعه و تدوين و تفصيل رابطه جنبش دانشجويي با بدنه دانشجويي و نخبگان سياسي خواهد بود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7811

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"مجموعه دفتر تحكيم وحدت از اين پس برنامه محور خواهد بود"، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016