دوشنبه 28 ارديبهشت 1383

فرمانده كل سپاه پاسداران : جوانان عراقي نخواهند گذاشت ديكتاتوري آمريكايي جايگزين ديكتاتوري صدام شود، ايسنا

سردار صفوي با اشاره به جنايات آمريكا در عراق گفت: حرم ائمه‌ي طاهرين حرم‌الله است و اهانت به حرم‌الله انتقام الهي را در پي دارد و آمريكا در باتلاق عراق گرفتار خشم، غضب و قهر الهي و مردم مقاوم و مظلوم عراق خواهد شد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشكر دكتر سيد يحيي صفوي، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه در مراسم صبح‌گاه ستاد مشترك سپاه و در جمع پاسداران سخن مي‌گفت، تصريح كرد: آمريكا به بهانه‌ي وجود سلاح‌هاي كشتار جمعي، ايجاد دموكراسي، آزادي، امنيت، پيشرفت مردم عراق، ايجاد الگوي حكومتي براي خاورميانه و تشكيل خاورميانه بزرگ‌تر به عراق حمله كرد؛ ولي اكنون با جنايات وحشيانه، ضدانساني و ضداخلاقي عليه زنان، كودكان و مردان عراقي و هتك حرمت به اماكن مقدسه‌ي شيعه همسويي خود را با رژيم صهيونيستي و صدام، در دشمني با مردم عراق و فلسطين نمايان ساخت.
دكتر صفوي با اشاره به گروه‌هايي كه از اوضاع عراق سوءاستفاده مي‌كنند، گفت: صهيونيست‌ها اولين گروه سوء‌استفاده كننده هستند كه جنايت‌هاي اين رژيم در خراب كردن خانه‌هاي مردم در رفح و ساير مناطق فلسطين تحت‌الشعاع مسايل عراق قرار گرفته و بعد از سفر شارون به آمريكا اين جنايات شدت يافته است.
وي گفت:‌ گروه ديگر صاحبان صنايع نظامي و كارتل‌هاي نفتي آمريكايي هستند كه قصد دارند با ايجاد فضاي امنيتي و القاء اين كه بوش تنها كسي است كه توان مديريت و كنترل اين فضاي امنيتي را دارد، فروش تسليحات نظامي را افزايش داده و با قبول هزينه‌هاي تبليغاتي بوش او را مجددا بر مسند قدرت بنشانند.
سردار صفوي با تاكيد بر اينكه وحدت شيعه و سني و قومي در عراق رمز استقلال و حفظ تماميت ارضي عراق است، به سكوت احزاب كردي عراق در حوادث اخير اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به اين كه در زمان حمله رژيم صدام به كردها، آيت الله سيد محسن حكيم به طرفداري از كردها و عليه رژيم صدام اعلاميه داد، انتظار اين است كه اكنون كه حمله آمريكايي‌ها متوجه مناطق شيعه‌نشين شده، كردها نيز سكوت خود را شكسته و اين جنايت‌ها را عليه مردم مسلمان عراق محكوم كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرلشكر صفوي به طرح اخضر ابراهيمي براي حكومت آينده عراق اشاره و افزود: اين طرح كه يك طرح آمريكايي است، ناقض طرح قبلي يعني شوراي حكم است و در اين طرح بدون مراجعه به آراي مردم، حكومت آينده تشكيل مي‌شود، ولي جوانان عراقي نخواهند گذاشت ديكتاتوري آمريكايي جايگزين ديكتاتوري صدام شود.
عضو شوراي عالي امنيت ملي در پايان با اشاره به راهپيمايي روز چهارشنبه و جمعه ملت ايران و بيانيه علماء و مراجع حوزه علميه قم در اعتراض به هتك حرمت اماكن مقدسه، از همه مردم به ويژه خانواده‌هاي پاسداران و بسيجيان خواست كه در اين راهپيمايي باشكوه شركت نمايند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7812

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده كل سپاه پاسداران : جوانان عراقي نخواهند گذاشت ديكتاتوري آمريكايي جايگزين ديكتاتوري صدام شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016