دوشنبه 28 ارديبهشت 1383

در پي اظهارات شاهرودي در مورد پرونده‌ي آقاجري؛ ايسنا بر صحت جزء به جزء خبر شنبه شب خود تاكيد مي‌كند، ايسنا

شنبه شب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) خبري را به مضمون زير بر روي خروجي خود قرار داد:
«رهبري انقلاب خواهان تجديدنظر در پرونده آقاجري شدند.
بر اساس اخبار دريافتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رهبر معظم انقلاب اسلامي از رييس قوه‌ي قضاييه خواستند كه هر چه سريع‌تر در پرونده‌ي سيد هاشم آقاجري تجديدنظر شود.
اخبار ايسنا حاكي از نارضايتي شديد رهبري در تعلل نسبت به اين مساله است».

از سوي ديگر رييس قوه‌ي قضاييه امروز در جلسه‌ي مسوولان عالي قضايي اظهار داشت كه تاكنون هيچ دستوري از سوي مقام معظم رهبري به قوه قضاييه ارسال نشده و هيچ حكم حكومتي هم در اين مورد صادر نشده است.
اساسا نيازي هم به حكم حكومتي نيست زيرا راه‌هاي قانوني براي رسيدگي‌هاي قضايي وجود دارد و رأي صادره تاكنون قطعي نشده است.
وي در عين حال يادآور شد كه مقام معظم رهبري هميشه در مورد سرعت رسيدگي به پرونده‌ها توأم با دقت تمام و كامل شرعي و قانوني تذكر مي‌دهند و توجه به اين تذكرات تكليف دستگاه قضايي و عموم قضات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذكر است كه ايسنا همچنان بر صحت جزء به جزء خبر ارسالي روز شنبه‌ي خود تاكيد و پافشاري مي‌كند و علاوه بر اين اخبار تكميلي گواه بر تعيين زمان مشخص براي قوه‌ي قضاييه در مورد رسيدگي سريع به اين پرونده نيز مي‌باشد.
خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اميد دارد با عنايت به منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي، هر چه سريع‌تر و به دور از مناقشات لفظي ماجراي اين پرونده فيصله يابد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7813

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در پي اظهارات شاهرودي در مورد پرونده‌ي آقاجري؛ ايسنا بر صحت جزء به جزء خبر شنبه شب خود تاكيد مي‌كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016