سه شنبه 29 ارديبهشت 1383

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح : آمريكا توان مقاومت در برابر اراده ملت ايران را ندارد، خبرگزاري فارس

سردار سرلشكر فيروزآبادى گفت: آمريكا آن قدر قوى نيست كه بتواند در برابر اراده جدى ملت ايران مقاومت كند.

سرلشكر سيد حسن فيروز آبادى رئيس ستاد كل نيروهاى مسلح، نقش نيروهاى مسلح در زمان صلح و جنگ را حفظ امنيت ملى دانست و اظهار داشت: دفاع از سرزمين و تماميت ارضى كشور، دفاع از انقلاب مقدس اسلامى و دستاوردهاى آن، دفاع از حاكميت ملى، استقلال كشور و دفاع در برابر تهديدات دشمنان در تمام مرزهاى ورودى كشور از مهم ترين وظايف نيروهاى مسلح كشور است و اين نيروها اينك در آمادگى كامل هستند و در پادگان هاى دفاعى، و در بخش هاى حساس كشور استقرار يافته اند و هوشيار و بيدار در مقابل هر گونه دست اندازى بيگانه، به شدت برخورد خواهند كرد.

سر لشكر فيروزآبادى گفت: اگر حضور و آمادگى نيروهاى مسلح در زمان صلح نباشد، دستگاه امنيتى- دفاعى كشور دچار اشكال مى شود و اگر آمادگى سربازان كم و يا آموزش و تجهيزات آنها ناقص باشد، دشمنان و بيگانگان از هر طرف، كشور را مورد حمله قرار مى دهند و جوانى، نشاط، قدرت و فعاليت را از كشور سلب مى كنند.

وى با بيان اينكه مقامات بلند پايه وزارت دفاع آمريكا يا نمايندگان مجلس آمريكا جنگ نرم افزارى با رژيم ايران را جدى دانسته اند، افزود: به اعتراف مقامات آمريكايى موضع ضد آمريكايى مردم ايران، از سلاح هاى هسته اى كشورمان خطرناكتر است و بر همين اساس پژوهشگران آمريكايى مى كوشند تا نفرت ايرانيان از ايالات متحده را كم كرده و حتى بهبود اين ديدگاه را نسبت به خلع سلاح هسته اى ايران، داراى اولويت بيشترى مى دانند.

وى تاكيد كرد: آمريكا فهميده است كه با مردم كار دارد، با سلاح ها كار ندارد. البته آنها را هم بهانه مى كند، اما فهميده كه قدرت ايران در مردم است.

وى افزود: به همين دليل و بر اساس همين سياست حمله به ايمان مردم و تهاجم فرهنگى، رهنمود آمريكايى ها است، تضعيف روحيه دينى در بين جوانان، خواسته آمريكا و شيطان بزرگ است.

رئيس ستاد كل نيروهاى مسلح، تضعيف نيروهاى مسلح را از ديگر اقدامات آمريكا براى استيلا بر ايران دانست و افزود: هدف دشمنان انقلاب جنگيدن با ايران است ، منتها مى گويد كه با اين مردم و ايمانى كه دارند و با اين نيروهاى مسلح نمى شود بايد ايمان و نيروهاى مسلح مردم را تضعيف كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى تاكيد كرد: آمريكا آن قدر قوى نيست كه بتواند در برابر مقاومت جدى ملت ما پيشروى كند و آنچه كه در عراق باعث شد آمريكايى ها پيشرفت كنند، عدم مقاومت بعد از خط فرات و خيانت سران آنها بود و ملت عراق هم وارد جنگ نشد، به خاطر اينكه به رژيم صدام اعتقادى نداشت و آن رژيم هيچ ارتباطى با مردم، دين و ايمان نداشت و رژيم ظالمى بود كه مردم انتظار مرگ آن را مى كشيدند، بنابراين عراق نه ايمان داشت و نه مردم. ولى آمريكا در برابر همان رژيم هم تا آنجا كه ارتش مقاومت كرد، به بن بست رسيد.

سر لشكر فيروزآبادى تاكيد كرد: كسانى كه امروز آمريكا و ابرقدرتى اش و قدرت آتش و سازوبرگ آمريكا را به رخ ما مى كشند از پيروزى هاى ما در دوران دفاع مقدس از جمله آزاد سازى خرمشهر درس عبرت بگيرند.

وى تاكيد كرد: نيروهاى مسلح، هوشمند و با بصيرت و مجهز به ادوات لازم، آماده دفاع از كيان اسلامى در هر حالى هستند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7840

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح : آمريكا توان مقاومت در برابر اراده ملت ايران را ندارد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016