چهارشنبه 30 ارديبهشت 1383

تجاوز هوايي آمريکا به ايران ؛ هجوم کماندوهاي آمريکا به لنج ايراني، بازتاب


خبرنگار «بازتاب» از مهران گزارش داد، دو فروند بالگرد نظامي آمريکا از نوع آپاچي، عصر يکشنبه، حريم هوايي ايران را نقض کردند.

بنا بر اين گزارش، حدود ساعت 17 روز يکشنبه، دو فروند بالگرد نظامي آمريکا با عبور از مرزهاي ايران، حدود 25 دقيقه در خاک اين کشور و در نوار مرزي، پرواز کردند.

خبرنگار «بازتاب» مي‌افزايد: پرواز اين دو بالگرد که به صورت گشت‌زني و جستجو انجام مي‌شد، در حوالي پاسگاه مرزي گمرک صورت گرفته است.

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: يک فروند لنج صيادي ايراني، توسط تعدادي از کماندوهاي آمريکايي، در آب‌هاي ايران، مورد هجوم و تفتيش قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنا بر اين گزارش، اين لنج صيادي ايراني، در حوالي بندر حسينيه و در شرايطي که در محدوده آب‌هاي جمهوري اسلامي مشغول ماهيگيري بود، به طور ناگهاني با هجوم 12 کماندوي آمريکايي روبرو شد.

اين کماندوها به وسيله قايق، از يک ناو جنگي ايالات متحده که وارد مرزهاي آبي ايران شده بود، به سمت لنج ايراني حرکت کردند و با ورود به آن، اقدام به تفتيش و عکسبرداري از کارکنان اين لنج کردند.

کماندوهاي آمريکايي، همچنين با اخذ مدارک لنج، رفت‌وآمدهاي قبلي آن را به دقت بررسي کرده و سپس به سرعت از اين لنج ايراني خارج شده، با ناو جنگي خود، آب‌هاي ايران را ترک کردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7891

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجاوز هوايي آمريکا به ايران ؛ هجوم کماندوهاي آمريکا به لنج ايراني، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016