يكشنبه 3 خرداد 1383

آغاز تحولات در صداوسيما و پيشبرد پروژه‌هاي سياسي سپاه، رويداد

Seda o Sima.jpg
در جريان تحولات در سازمان صداوسيما، با رفتن «علي آقامحمدي» يكي از وابستگان جريان راست يا بيت مقام رهبري به عنوان قائم مقام صداوسيما مشغول به كار مي‌شود. اين در حالي است «گروه تلويزيوني سپاه» نيز به شكل فعال‌تر برنامه‌هاي خود را پي خواهد گرفت، در حالي كه «علي لاريجاني»‌در حال ترك سازمان صداوسيما و سپردن مسئوليت خود به «عزت‌الله ضرغامي»‌ معاون پارلماني و امور استانها مي‌باشد، اخبار دريافتي رويداد از آغاز تحولات در اين سازمان حكايت دارد.
بنابراين اخبار، برخي چهره‌هاي نزديك‌تر به لاريجاني نظير «علي آقامحمدي» قائم مقام كنوني صداوسيما نيز از اين سازمان خواهند رفت. آقامحمدي كه بزودي روزنامه «سلام هموطن» منتشر خواهد كرد. قرار است به شوراي عالي امنيت ملي برود و در دبيرخانه اين شورا جايگزين «علي ربيعي» مشاور رئيس جمهوري و از چهره‌هاي دوم خردادي شود. بدين ترتيب، اگر لاريجاني به رياست جمهوري و به تبع آن رئيس شوراي عالي امنيت ملي دست يابد، آقامحمدي از طريق اين نهاد همكاري خود با رئيس سابقش را ادامه ‌مي‌دهد.

در اين حال، گفته مي‌شود از ميان «مهدي خجسته» و «محمد سرافراز» معاونان صدا و برون مرزي لاريجاني كه در ماه‌هاي اخير از احتمال رياست آنها بر صداوسيما سخن مي‌رفت، يكي به قائم مقامي ضرغامي برسد. سرافراز به جريان راست سنتي نزديك است و خجسته از نزديكان مقام رهبري است. همچنين،‌اخباري از فعال‌تر شدن نيروهاي سپاه در صداوسيما تحت عنوان «گروه تلويزيوني سپاه» شنيده مي‌شود. اين گروه تلويزيوني با استخدام گروهي از هنرمندان و ارائه سوژه‌هايي به آنان، از فرصت حضور ضرغامي به عنوان نيروي وابسته خود در صداوسيما استفاده مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در شب‌هاي اخير ويدئوكليپي ضدآمريكايي كه «مجسمه آزادي» را نماد يك زن هرزه و اغواگر معرفي مي‌كند، از سوي اين گروه توليد و پخش شده است. گفتني است ضرغامي در دوران مسئوليت خود در وزارت ارشاد تلاش داشت تا سينما گران مستقلي نظير «داريوش مهرجويي» و «محسن مخملباف»‌را از فعاليت باز دارد و يا با همكاري باند «سعيد امامي»‌ آنها را به توليد فيلم‌هاي بنيادگرايانه و ضد توسعه اقتصادي و سياسي وادارد. در چارچوب فعاليت‌هاي تازه قرار است كارگردانهايي مانند «محمد سلحشور» و «جمال شمقدري» در صداوسيما فعال‌تر شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8053

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز تحولات در صداوسيما و پيشبرد پروژه‌هاي سياسي سپاه، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016