يكشنبه 3 خرداد 1383

آخرين اخبار مربوط به سيامک پورزند، امضا محفوظ

ساعت 7 صبح روز يکشنبه 3 خرداد 1383به وقت تهران

دقايقي پيش جراحي ستون فقرات سيامک پورزند در بيمارستان مهراد تهران واقع در خيابان ميرعماد , تحت نظارت متخصصين دکتر زالي و دکتر طباطبايي آغاز شد .

وخيم شدن اوضاع ستون فقرات سيامک پورزند در اثر حبس درازمدت و آزار و شکنجه هاي بيشمار , علتي بر اصرار پزشکان معالج ايشان به اين عمل بود . طبق نظر پزشکان متخصص مغز و اعصاب در صورت عدم اجراي اين عمل روي ستون فقرات او , طي چند ماه آينده نخاع او قطع شده و به فلج کامل دچار خواهد آمد . از سوي ديگر دکتر عالي دايي متخصص قلب و پزشک معالج آقاي پورزند , خطر ضعف قلب و عدم توانايي تحمل جراحي بيش از 8 ساعت را يادآوري کرده است .

لازم به يادآوري است که سيامک پورزند دو روز قبل به اين بيمارستان منتقل شد و سازمان زندانها و نهادهاي اطلاعاتي رژيم به قصد باز نمودن مسئوليتِ صدمات وارده بر سيامک پورزند طي دوران بازداشت او در انفرادي وشکنجه هاي اعمال شده بر زنداني اي 74 ساله , او را در مرخصي اعلام نموده اند .

سيامک پورزند سال گذشته در نامه اي خطاب به شاهرودي وخامت اوضاع خود و نياز به پيگيري هاي درماني را يادآوري کرده بود , در عوض مامورين اطلاعاتي و فرستادگان شاهرودي از ايشان شرکت در شوهاي تلويزيوني و نوشتن برگه هاي بازجويي عليه روشنفکران و اهل فرهنگ را خواستار شدند .

مشاهدات و گزارشات سيامک پورزند از زندانهاي مخفي و آشکار جمهوري اسلامي , شکنجه و آزار زندانيان يقينا حکام جمهوري اسلامي را در مقام جنايتکاران عليه بشريت خواهد گذاشت .

بازيابي سلامتي و رهايي از چنگ دژخيمان براي سيامک پورزند , آرزوي همه ي ماست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8072

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين اخبار مربوط به سيامک پورزند، امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016