دوشنبه 4 خرداد 1383

فرمانده اسبق لشكر 17علي‌بن ابيطالب: اجازه ندهيم به روحانيت اهانت شود، ايسنا

سردار غلامرضا جعفري با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: اگر نگوييم اصلا امكان اين نيست كه بتوانيم مقاومت‌ها و فداكاري‌ها را به تصوير بكشيم و يا با زبان و نوشتار بيان كنيم ولي به سختي مي‌توان گوشه‌اي از اينها را به تصوير كشيد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار غلامرضا جعفري طي سخناني در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مستقر در استان قم و به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر، آزادي خرمشهر را برگ زريني در تاريخ هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: ما با دشمني مي‌جنگيم كه برتري توان نظامي و تكنولوژي و پشتيباني داشت ذخيره ارزي عراق حدود 30 ميليارد دلار بود ولي ما دچار مشكل بوديم.
فرمانده اسبق لشكر 17علي‌بن ابيطالب، دشمن اصلي امروز كشور ايران را آمريكا معرفي كرد و گفت: ما در دشمن‌شناسي مشكلي نداريم كه دشمن اصلي ما آمريكا و بعد اسرائيل است و لذا براي چنين دشمني بايد آماده باشيم. حركت‌هاي اخير آمريكا در منطقه كه عليه كشورهاي افغانستان و عراق انجام شده است چاقو تيز كردن عليه جمهوري اسلامي است. اشغالگران براي ما خواب ديده‌اند و يكي پس از ديگري در حال فتح خاكريزها هستند تا خط تماس خود را با ما نزديك كنند.
فرمانده قرارگاه صف نيروي زميني سپاه، با اشاره به اين‌كه انقلاب نعمتي خدادادي براي مردم ما بود، افزود: مگر دشمنان اسلام گفته‌اند كه ديگر كاري با شما نداريم و يا مگر انقلاب تمام شده است كه بگوييم وظيفه‌ي ما هم تمام شده است. دشمن ما قسم خورده كه با نظام ما بجنگد و مبارزه‌ي ما با آمريكا مبارزه‌ي دو كشور بر سر منافع ملي نيست.
وي در ادامه خواستار حفظ و افزايش توان رزمي نيروهاي نظامي و بسيج شده و اظهار داشت: امروز هر قطره عرقي كه در نتيجه‌ي زحمات نيروها در بحث آموزش، مانور و يا ديگر مسايل نظامي ريخته شود از ليترها خون در نبرد با آمريكا جلوگيري مي‌كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار جعفري، دو جنگ اخير با عراق در سال‌هاي 90 و 2003 ميلادي را بركت الهي براي شناسايي توان و تاكتيك نظامي آمريكا ارزيابي كرد و افزود: خداوند اين صحنه‌ها را به وجود مي‌آورد تا ما از اين‌ها درس بگيريم و متوجه باشيم تا تاكتيك توان و سلاحمان را متناسب با اين دشمن آماده كنيم و بتوانيم ان‌شاءالله بيني آمريكا را به خاك بماليم.
وي خاطرنشان كرد: امروز نبايد اجازه دهيم كه در اين شهر به روحانيت اهانت شود و بايد در دهان كسي بزنيم كه بخواهد كوچك‌ترين اهانتي به روحانيت بكند. خط قرمز ما در اين شهر روحانيت است و كسي حق عبور از آن را ندارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8105

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده اسبق لشكر 17علي‌بن ابيطالب: اجازه ندهيم به روحانيت اهانت شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016