دوشنبه 4 خرداد 1383

دفتر تحكيم وحدت از انجمن اسلامي دانشگاه پيام نور خدابنده حمايت كرد، ايلنا

انجمن هاي اسلامي دانشجويان چند دانشگاه كشور ضمن اعتراض به كارشكني ها و محدوديتهاي ايجاد شده در قبال انجمن اسلامي دانشگاه پيام نور خدابنده كه منجر به تعليق فعاليتهاي آن شده حمايت خود را از اين انجمن اعلام كردند.
به گزارش " ايلنا" در قسمتي از اين بيانيه آمده است:
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه پيام نور خدابنده زنجان نزديك به سه سال است كه فعاليتهاي خود را در قالب تحكيم شروع كرده و جهت تعميق دموكراسي و آزادي در عرصه دانشگاه عليرغم محدوديت بودجه و امكانات مالي با فداكاري اعضاي اين انجمن از هيچ تلاشي فروگذار ننموده است و لذا عليرغم نيات صادقانه اعضاي اين انجمن متاسفانه به دليل انواع كارشكني هاي هيات نظارت منطقه و نهادهاي خارج از دانشگاه كه نمونه آن در عدم برگزاري بزرگداشت"يادمان دكتر شريعتي" طي دو سال گذشته بوده است، متاسفانه از روز چهار شنبه 23/2/1383 عليرغم ميل باطني اعضاي انجمن به علت مشكلات ايجاد شده، فعاليت‌‏هاي خود را تا اطلاع ثانوي به حالت تعليق درآورده است.
بدين وسيله انجمن هاي اسلامي عضو دفتر تحكيم وحدت ضمن اعتراض به كارشكني ها و محدوديت هاي كه در قبال اين انجمن اعمال شده، حمايت خويش را از فعاليتهاي سياسي فرهنگي و روشنگرانه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه پيام نور خدابنده اعلام مي دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8110

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفتر تحكيم وحدت از انجمن اسلامي دانشگاه پيام نور خدابنده حمايت كرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016