سه شنبه 5 خرداد 1383

عيسي سحرخيز: خواستار رسيدگي به شکايت خود عليه محسني اژه‌‏اي در دادگاه ويژه روحانيت هستم، ايلنا

نماينده مديران مسوول در هيات نظارت بر مطبوعات خواستار رسيدگي به پرونده شکايتي خود از محسني اژه‌‏اي، در دادگاه ويژه روحانيت شد.
عيسي سحرخيز در گفت وگو با خبرنگار" ايلنا"، گفت: در پي درگيري پيش آمده در جلسه روز گذشته هيات نظارت بر مطبوعات براي پيگيري قضايي موضوع ساعت 8 فردا در کلانتري 109 حاضر خواهم شد و معتقدم اين پرونده بايد در دادگاه ويژه روحانيت مورد رسيدگي قرار گيرد.
وي افزود: در صورت ارجاع پرونده به دادگاه ويژه روحانيت، بايد رياست محسني اژه‌‏اي بر اين دادگاه به حالت تعليق درآيد، چرا که پرونده عليه خود ايشان مطرح شده است.
نماينده مديران مسوول در هيات نظارت بر مطبوعات با بيان اينکه دادگاه ويژه روحانيت وکالت افراد خاصي را مي پذيرد، از وکلايي که شرايط لازم براي حضور دردادگاه ويژه روحانيت را دارا هستند، خواست تا وي را ياري کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين بروز چنين اتفاقاتي را فراتر از برخورد دو عضو هيات نظارت بر مطبوعات دانست و ادعا کرد: چنين برخوردهايي پيشينه‌‏دار است و اگر مي خواهيم اين مساله را حل کنيم بايد فارغ از حکم قضايي، ريشه‌‏هاي آنها را بحث کنيم.
سحرخيز مدعي شد که در 24 ساعت گذشته افرادي با وي تماس گرفته و از بروز چنين برخوردهايي در جلسات خصوصي ديگر نيز سخن گفته‌‏اند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8149

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عيسي سحرخيز: خواستار رسيدگي به شکايت خود عليه محسني اژه‌‏اي در دادگاه ويژه روحانيت هستم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016