چهارشنبه 6 خرداد 1383

گفتگوي الوطن با حداد عادل: ديدگاه‌هاي ما همان ديدگاه‌هاي مقامات عالي رتبه است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي

روزنامه‌ي الوطن به نقل از حداد عادل نوشت كه اگر منظور از منتقدان دولت در ايران يعني يك مجموعه‌ي سياسي كه معتقد به تغيير و تحول نيست؛ بر عكس ما معتقد به تغيير و تحول هستيم و براي تغيير آمده‌ايم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين روزنامه‌ي چاپ عربستان در گفت‌وگويي كه با غلامعلي حداد عادل، نماينده‌ي تهران در مجلس شوراي اسلامي ايران داشته به نقل از وي درباره‌ي كانديداهاي رياست جمهوري آينده در ايران اظهار داشت: زود است كه درباره‌ي نام افرادي كه براي رياست جمهوري آينده‌ي ايران كانديد مي‌شوند اظهار نظر كرد.

روزنامه‌ي ياد شده به نقل از حداد عادل تاكيد كرد: ديدگاههاي مجلس شوراي اسلامي جديد ايران در زمينه‌ي سياست خارجه همان ديدگاههاي مقامات عالي رتبه و مسوول حكومت است.

اين روزنامه به نقل از وي بار ديگر بر خواست ايران براي پايان اشغال عراق و خروج نيروهاي آميريكايي از عراق تاكيد كرد و گفت: حكومت عراق بايد به مردم عراق سپرده شود.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گزارش ياد شده به نقل از اين نماينده‌ي تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره‌ي طرح خاورميانه‌ي بزرگ آورد: طرح خاورميانه‌ي بزرگ ما را به اوايل قرن بيستم مي‌برد و اين طرحي چيزي جز تكرار تجربه‌ي انگلستان پس از فروپاشي دولت عثماني نيست.

اين روزنامه به نقل از حداد عادل تاكيد كرد: آمريكاييها در عملي كردن طرح‌هاي خود در مناطق كوچكي چون فلسطين موفق نشده‌اند؛ پس چگونه انتظار دارند كه چنين طرحي را در جهان اسلامي با موفقيت به انجام رسانند.

الوطن به نقل از وي درباره‌ي موضع مجلس آينده درباره پرونده‌ي هسته‌يي ايران گفت: موضع مجلس هفتم درباره‌ي پرونده‌ي هسته‌يي همان چيزي خواهد بود كه از سوي حكومت ايران اعلام مي‌شود.

اين گزارش به نقل از وي تصريح كرد: سياست ما مي‌گويد كه اگر دخالت خارجي - از هر طرفي كه باشد - به معناي بستن راه بر روي پيشرفت و فناوري علمي ايران باشد با آن موافقت نخواهيم كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8186

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوي الوطن با حداد عادل: ديدگاه‌هاي ما همان ديدگاه‌هاي مقامات عالي رتبه است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016