پنجشنبه 7 خرداد 1383

وكيل زندانيان ملي- مذهبي: براي حفظ حقوق موكلينم از كليه روش هاي قانوني استفاده مي‌‏كنم، ايلنا

وكيل زندانيان ملي - مذهبي گفت: ‌‏ما ابلاغ حكم به آقايان رحماني, صابر و عليجاني را ابلاغ تلقي نمي‌‏كنيم، چون ابلاغ يعني اين كه نسخه اي از حكم كه ابلاغ مي شود بايد ممهور به مهر دادگاه باشد و همچنين نسخه اي از آن را به ما تحويل دهند و رسيد دريافت كنند كه اين امر هنوز محقق نشده است.
محمد شريف در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" با اشاره به اين كه پس از مراجعات مكرر ديگر به شعبه 36 دادگاه تجديد نظر جهت دريافت نسخه اي از حكم قطعي مراجعه نكرده ام، افزود: ‌‏آقايان به گفتند كه؛ نسخه اي از حكم قطعي را به دفتر بنده ارسال مي‌‏كنند كه تاكنون اين مورد به دفتر من ابلاغ نشده است.
وي با اشاره به اين كه ابلاغ حكم به موكلينم آن هم در زندان تلقي نمي‌‏كنيم، تصريح كرد: ‌‏اين اقدام شعبه 36 دادگاه تجديد نظر طبق آئين دادرسي كيفري صورت نگرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريف در خصوص ماجراي ابلاغ حكم به موكلين خود گفت: قضيه از اين قرار بود 5 الي 6 سطر از حكمي كه براي 15 نفر از بازداشت شدگان ملي مذهبي صادر شده و مرتبط به آقايان رحماني صابر وعليجاني بوده را به رويت آنها مي رسانند، بنابراين اين ابلاغ را نبايد ابلاغ رسمي تلقي كرد.
وي در پايان خاطر نشان ساخت: ‌‏براي حفظ حقوق موكلين خود از كليه روش هاي قانوني استفاده خواهم كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8210

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' وكيل زندانيان ملي- مذهبي: براي حفظ حقوق موكلينم از كليه روش هاي قانوني استفاده مي‌‏كنم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016