پنجشنبه 7 خرداد 1383

انشعاب در راست سنتي، اشتراک بر نايب رييس اول، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد، شب گذشته در نخستين انشعاب در جريان راست سنتي، جلسه‌اي با حضور تعدادي از نمايندگان عضو اين طيف تشکيل شد.

بنا بر اين گزارش‌، در جلسه مذکور که عصر روز چهارشنبه در باشگاه وزارت کار، واقع در خيابان وليعصر برگزار شد، اين گروه از نمايندگان تصميم گرفتند تا در روز يکشنبه، تغييراتي را در موضع خود ايجاد کنند.

در اين جلسه که به دعوت احمد ناطق نوري ـ که صلاحيت وي براي حضور در هيأت رييسه توسط کارگروه 15 نفره رد شده بود ـ برگزار شد، از حدود 50 نماينده دعوت شده بود، اما کمتر از 15 نفر در جلسه حضور پيدا کردند.

بنا بر توافق اعضاي اين جلسه ـ که محمدرضا قرباني و حميدرضا حاج‌بابايي نيز جزو شرکت‌کنندگان آن بودند ـ مقرر شد، قرباني که به رغم حضور به عنوان نايب رييس در ليست ارايه شده از سوي طيف راست سنتي در انتخابات مقدماتي هيأت رييسه، به دليل حمايت بخشي از نمايندگان مستقل از مصباحي، حايز اکثريت نشد، در انتخابات روز يکشنبه به عنوان منشي شرکت و حاج‌بابايي که به عنوان منشي حايز آراي جلسه مقدماتي شده بود، به عنوان نايب رييس ثبت نام کند. همچنين احمد ناطق نوري که صلاحيت وي از سوي کارگروه 15 نفره تأييد نشده بود، به عنوان کارپرداز ثبت نام کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگار «بازتاب» مي‌افزايد، به رغم اختلاف اين انشعاب درباره بسياري از پست‌ها با نتايج انتخابات، روز سه‌شنبه ظاهرا درباره نايب رييس اول مجلس، اين گروه با نتيجه جلسه مقدماتي اشتراک نظر دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8217

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انشعاب در راست سنتي، اشتراک بر نايب رييس اول، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016