جمعه 8 خرداد 1383

علي اکبر معين‌‏فر : خاتمي" نامه اي براي فردا" مي نويسد در حالي‌‏که "نامه اي براي امروز" لازم است، ايلنا

وزير نفت دولت موقت گفت: خاتمي" نامه اي براي فردا" مي نويسد در حالي‌‏که "نامه اي براي امروز" لازم است، پس تکليف امروز چيست؟ نوشتن اين نامه مانند اين است که پدري امروز فرزندانش را گرسنه بگذارد و بگويد براي فردايتان وصيت نامه نوشته ام.
به گزارش خبرنگار" ايلنا" علي اکبر معين‌‏فر در مجمع ساليانه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي گفت: تعبير محافظه‌‏کاري که در مقابل اصلاح طلبي به کار مي بريم، تعبير درستي نيست. چرا که محافظه‌‏کاري نقطه مقابل اصلاح طلبي نيست بلکه در مقابل اصلاح بايد از افساد نام برد، محافظه کاري هميشه بد نيست.
وي با اشاره به حماسه دوم خرداد گفت: موجي که از سر ما گذشت، چيز کمي نبود. در دوم خرداد، خاتمي شعارهايش را داد و مردم به خاطر بيزاري از فساد در ادارات و ... به خاتمي راي دادند تا طرف مقابل راي نياورد، خاتمي شعاري داد که خود به آن عمل نکرد و همان سخن گاليله را گفت که؛ واي به حال ملتي که به دنبال قهرمان باشد اما وقتي مشکل پيش مي‌‏آمد، مي گفت؛ از من جلوتر نيفتيد، اين خود بي اهميتي به افکار ديگران و قهرمان ساختن است.
معين فر با بيان اين مطلب که آغاز حرکت خودسازي در کشور ضروري است، افزود: اين حرکت نبايد از دانشجويان آغاز شود، با توجه به اينکه تا انتخابات رياست جمهوري حدود يک سالي وقت هست، احتمال اين که اين حرکت عقيم شود، زياد است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير نفت دولت موقت تصريح کرد: مشکل اصلي ما قانون اساسي است، در قانون اساسي ما تعارض وجود دارد. شما مي توانيد اصول اقتصادي قانون اساسي را بررسي کنيد و ببينيد اين اصول به دولتي بودن و اقتصاد سوسياليستي بيشتر شباهت دارد يا به خصوصي سازي يا اقتصاد ليبراليستي؟ در قانون اساسي به صراحت صنايع بزرگ و بانکها ملي به معناي دولتي اعلام شده اند، وزير اقتصاد اعلام مي کند به جز بانک ملي ساير بانکها فروخته خواهند شد که البته اسم اين را هم نمي توان خصوصي سازي گذاشت، شبه اختصاصي سازي، اختصاص دادن به يک قشر خاص است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر لزوم حضور مردم و توجه آنها به مسايل روز گفت : روزي که مردم نسبت به مسايل روز بي اعتنا شوند، روز شادي کساني است که به دنبال کسب راي 5 درصدي مردم هستند، در هر مبارزه سياسي يک پلات فرم وجود دارد، براي افزايش مشارکت مردم در شرايط کنوني راهي جز بالابردن پلات فرم نداريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8260

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي اکبر معين‌‏فر : خاتمي" نامه اي براي فردا" مي نويسد در حالي‌‏که "نامه اي براي امروز" لازم است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016