شنبه 9 خرداد 1383

زلزله تاکنون در استان مازندران 16 کشته و در استان قزوين 15 كشته و زخمي به جاي گذاشته است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس اجتماعي - حوادث
مسؤول ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران گفت: آمار رسمي كشته‌شدگان زلزله امروز در استان مازندران 16 نفر است.
بهزاد پورمحمد در گفت‌و‌گو با ايسنا افزود: بر اثر اين حادثه همچنين 150 نفر مجروح و از اين تعداد 20 نفر در بيمارستانها بستري و مابقي پس از درمان ترخيص شدند.
وي افزود: بيشترين كشته‌شدگان اين حادثه بر اثر ريزش سنگ در كندوان بوده است.
پورمحمد با اشاره به اين كه سه شهرستان چالوس، نوشهر و نور در حال حاضر با مشكل جدي مواجهند، افزود: تا كنون دو تا سه گردان نيروي مقاومت بسيج، چندين اكيپ امدادي از 5 شهرستان و 20 آمبولانس تنها از اورژانس 115 به غير از آمبولانسهاي هلال احمر و ساير ارگانها به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.
وي از آمادگي دو بالگرد و يك فروند هواپيما براي امدادرساني از صبح فردا خبر داد.
مسؤول ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران تاكيد كرد: محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تونل كندوان به طول سه كيلومتر به علت ريزش سنگ همچنان مسدود است و نيروهاي امدادي و ماشين‌آلات سنگين هم اكنون براي امدادرساني به منطقه اعزام شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ستاد حوادث غيرمترقبه استان زنجان اعلام كرد: زلزله عصر معه در اين استان هيچ تلفات و خساراتي بر جاي نگذاشته است.
به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام اين ستاد اورژانس و مراكز بهداشتي استان هم‌اكنون در حالت آماده‌باش به سر مي‌برند و كمكها و تيمهاي امدادي به منطقه اعزام شده‌اند.
همچنين از استان قزوين خبر مي‌رسد زمين لرزه 3 كشته و 12 زخمي برجاي گذاشته است. همچنين به 80 روستا از 20 تا 100 درصد خسارت وارد آمده است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8296

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زلزله تاکنون در استان مازندران 16 کشته و در استان قزوين 15 كشته و زخمي به جاي گذاشته است، ايسنا' لينک داده اند.

زلزله در تهران ..
* من داشتم تازه اون موقع توي اتاق آيلار اينا ناهار ميخوردم که يه دفعه حس کردم دارم ميلرزم. آيلارم با صداي بلند جيغ کشيد که زهرا بدو زلزله اوم...
زهرا
May 29, 2004 09:54 AM

Copyright: gooya.com 2016