شنبه 9 خرداد 1383

گزارش "مهر" از خيابانهاي پايتخت ؛ هنوز برخي تهراني ها بيدارند(تهران:۰۴:۲۲ , ۱۳۸۳/۰۳/۰۹) ؛ «بازي زلزله»، خبرگزاري مهر

جمعي از همشهريان تهراني ، تا لحظه مخابره اين خبر همچنان براي تامين امنيت جاني خود در مقابل زلزله احتمالي ، فضاي آزاد و پارکها را براي گذراندن شب انتخاب کرده و در خيابان ها بسر مي برند.
به گزارش خبرنگاران "مهر"، در اين ميان گروهي با اعضاي خانواده خود به پارک ها رفته ، جمعي در حاشيه بزرگراهها چادر زده و يا عده اي هم در پياده روها نشسته ، يا در خيابانها قدم ميزنند.
در محدوده بوستانهاي بزرگ شهر حرکت خودروها به کندي صورت ميگيرد؛ اين ترافيک هم اينک – حدود 4 بامداد - در خيابان وليعصر ، حد فاصل تقاطع چمران و نيايش بسيار فشرده است.
برخي تهرانيان در ايستگاه اتوبوس ، برخي در خودروهاي خود و حتي گروهي زير پل هاي غيرهمسطح بزرگراهها خوابيده اند.
وزش نسبتا تند باد هم هواي بعضي نقاط شهر را غبار آلود کرده است.
با اين وجود بيش از هر چيز و حتي بجاي دلهره و نگراني ، فضاي شب پايتخت را نشاط و شادي فراگرفته و همگان با لبهايي خندان به گردش و تفريح آمده اند؛ گويي آنها صداي چند ساعت پيش زمين را هم از ياد برده و شب هنگام ، به « بازي زلزله» آمده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8301

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش "مهر" از خيابانهاي پايتخت ؛ هنوز برخي تهراني ها بيدارند(تهران:۰۴:۲۲ , ۱۳۸۳/۰۳/۰۹) ؛ «بازي زلزله»، خبرگزاري مهر' لينک داده اند.

زلزله در تهران ..
* من داشتم تازه اون موقع توي اتاق آيلار اينا ناهار ميخوردم که يه دفعه حس کردم دارم ميلرزم. آيلارم با صداي بلند جيغ کشيد که زهرا بدو زلزله اوم...
زهرا
May 29, 2004 09:58 AM

Copyright: gooya.com 2016