يكشنبه 10 خرداد 1383

وكيل انصافعلي هدايت: موكلم تا دو روز آينده عمل جراحي مي شود ؛ هدايت اعتصاب غذايي و دارويي خود را شكست، ايلنا

وكيل انصافعلي هدايت گفت: ديروز در ملاقاتي كه با موكلم داشتم وي را قانع كردم تا اعتصاب غذايي و دارويي خود را بشكند و جهت عمل جراحي به بيمارستان مراجعه كند.
عباس جمالي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا", با اشاره به اينكه هم اكنون انصافعلي هدايت در بيمارستان سيناي تبريز بستري شده است, اظهار داشت: در تماسي كه با مسوولين دادگستري تبريز و مسوولين زندان داشتم, قرار شد كه هدايت تا دو روز آينده عمل جراحي شود.
وي افزود: انصافعلي هدايت در ابتدا اعتصاب دارويي كرده بود و هيچ دارويي مصرف نمي‌‏كرد اما در ملاقاتي كه ديروز, با وي داشتيم, از وي خواستيم تا علاوه بر شكستن اعتصاب دارويي, اعتصاب غذاي خود را نيز بشكند.
جمالي در خصوص آزادي مشروط" انصافعلي هدايت" گفت: با استناد به ماده 38 قانون مجازات اسلامي, فرد زنداني بايد نيمي از مجازات خود را تحمل كند تا آزادي مشروط شامل حالش شود, بنابراين چون موكلم اين مدت را به پايان نرسانده, شامل آزادي مشروط نمي‌‏شود.
وكيل انصافعلي هدايت در پايان خاطرنشان كرد: با مشورت با همكاران خود, پرونده موكلم را به شعبه تشخيص ارجاع مي‌‏دهيم ولي اگر آنجا هم راي مورد نظر ما را صادر نكند, پرونده را به ديوان عالي كشور ارجاع مي‌‏دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8349

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وكيل انصافعلي هدايت: موكلم تا دو روز آينده عمل جراحي مي شود ؛ هدايت اعتصاب غذايي و دارويي خود را شكست، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016