جمعه 5 تير 1383

غلامعباس توسلي:اصلاحات در ايران باآمدن خاتمي شروع نشده که آن را شکست خورده بدانيم، اصلاحات از متن جامعه جوشيده است،ايلنا

استاد جامعه شناسي دانشگاه تهران گفت : هدف از انقلاب 57 ، بهتر شدن وضعيت مادي ومعنوي مردم بود.
به گزارش خبرنگار "ايلنا" ، غلامعباس توسلي در ديدار با اعضاي شوراي مرکزي و عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان با اشاره به دين‌‏گريزي نسل جوان کشور در فضاي کنوني ، تصريح کرد : دين را نمي‌‏توان از عرصه جامعه ايران دور گردانيد و جايگزيني هم براي آن نداريم، چرا که دين رفتار اجتماعي را به مردم تعليم مي‌‏دهد.
وي خطاب به دانشجويان حاضر در اين ديدار ، تاکيد کرد : حفظ آزادي بدست آمده در صورتي است که تعادل را حفظ نماييم . افراط و تفريط موجب شده است که به اين وضعيت رسيده‌‏ايم .
استاد دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران با بيان اين مطلب کليه کشورهاي اسلامي همگي در گرداب " سنت و مدرنيته " سرگردان هستند ، تصريح کرد : ايران نيز دچار سرگرداني در اين گرداب است و حذف نيروهاي اصلاح‌‏طلب نيز نتيجه گرفتار شدن در اين گرداب است .
توسلي در پايان خاطر نشان کرد : اصلاحات در ايران با آمدن خاتمي شروع نشده است که الان آن را شکست خورده بدانيم ، بلکه اصلاحات در ايران از متن جامعه جوشيده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9359

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'غلامعباس توسلي:اصلاحات در ايران باآمدن خاتمي شروع نشده که آن را شکست خورده بدانيم، اصلاحات از متن جامعه جوشيده است،ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016