Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

سخنگوى شوراى نگهبان: شكايتى از سوى كانديداها به شوراى نگهبان نرسيده است، ايران

گروه سياسى: سخنگوى شوراى نگهبان تصريح كرد: تا اين لحظه شكايتى از سوى كانديداها به شوراى نگهبان نرسيده است. غلامحسين الهام در گفت و گو با ايسنا، در واكنش نسبت به اظهارات مهدى كروبى كه بازشمارى آرا در برخى حوزه هاى انتخابيه را خواستار شده بود گفت: اعلام در ايسنا، به منزله شكايت تلقى نمى شود. اين كانديدا بايد درخواستش در اين موضوع را به همراه مدارك در اختيار شوراى نگهبان قرار دهد.
سخنگوى شوراى نگهبان اظهار داشت: با اعلام نتيجه نهايى از سوى شوراى نگهبان، تبليغات مرحله دوم انتخابات آغاز مى شود و مطابق مرحله اول انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از برگزارى انتخابات پايان مى يابد. الهام همچنين درباره اظهاراتى كه نسبت به حضور بسيجيان در هيأت هاى نظارت و فعاليت آنها به نفع كانديدايى خاص مطرح مى شود، با استناد به نامه رئيس جمهور به وزير كشور كه انتساب به بسيج را بلامانع دانسته بود، گفت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بايد مشخص شود منظور از بسيج چيست؟ عموم مردم است؟ چنين نيست. وى با تأكيد بر اين كه رئيس جمهور اطلاق مفهوم نظامى به واژه بسيج را قبول ندارند، گفت: بسيجى بودن يا نبودن مبناى انتخاب ناظرين نيست، آنها بايد شرايط لازم را كه لازمه كار نظارتى است، داشته باشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24867

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوى شوراى نگهبان: شكايتى از سوى كانديداها به شوراى نگهبان نرسيده است، ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005