Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

شيرين عبادي: تا الغا قانون استصوابي و محروميت زنان از كانديداتوري رياست جمهوري حمايت نخواهم كرد، ايسنا

شيرين عبادي درباره‌ي انتخابات تاكيد كرد كه مردم به شيوه‌اي كه خود مي‌پسندند، حافظ آزادي‌هاي به دست آمده خواهند بود.

شرين عبادي طي تماس با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) بيانيه‌ي خود درباره‌ي انتخابات را قرائت كرد.

در بخش‌هايي از اين بيانيه آمده است: از متن مصاحبه‌اي از من به صورت گزينشي استفاده شده و اين‌طور القا مي‌شود كه من از فرد به‌خصوصي در انتخابات حمايت مي‌كنم، حال آن‌ كه من بارها اعلام كرده‌ام از فرد به‌ خصوصي در انتخابات رياست جمهوري تا زمان الغاء قانون استصوابي و محروميت زنان از كانديداتوري رياست جمهوري حمايت نخواهم كرد.

وي اظهار داشت: من بر اين اعتقادم كه مردم ايران از آزادي‌هاي مشروع و برحقي كه در نتيجه‌ي سال‌ها مبارزه به دست آورده‌اند صيانت خواهند كرد و اجازه نخواهند داد به هر دستاويزي گوشه‌اي از آزادي‌ها كاسته شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كساني كه با درج گزينشي مصاحبه‌ها نظريات به‌خصوصي را به مردم القا مي‌كنند بايد توجه داشته باشند كه مردم ايران از آن آگاهي و بينش سياسي برخوردارند كه در مواقع لزوم و به هنگام انتخابات، آن گونه كه خود مصلحت مي‌دانند و به شيوه‌اي كه خود مي‌پسندند، حافظ آزادي‌هاي به دست آمده باشند. فراموش نكنيم آزادي جاده‌اي است يك‌طرفه؛ راه رفته شده، قابل برگشت نيست. درود بر آزادي.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24973

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شيرين عبادي: تا الغا قانون استصوابي و محروميت زنان از كانديداتوري رياست جمهوري حمايت نخواهم كرد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005