Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 5 تیر 1384

دبيركل نهضت آزادي: برنامه هاي احمدي نژاد براي مردم هزينه گزاف خوا هد داشت، ميزان نيوز:

ابراهيم يزدي در خصوص اين انتخابات گفت : متاسفانه اين انتخابات در مسيري حركت كرد كه در كوتاه مدت ركن جمهوريت نظام دچار مشكل خواهد شد در اين جا مشكل فرد نيست بلكه مسئله آن نظامي است كه كه با همكاري چندين نهاد قدرت بر خلاف قا نون به طور مستقيم در انتخابات دخالت كردند .


دبير كل نهضت آزادي با اشاره به مواضع نهضت آزادي در ادامه افزود: نتيجه اين انتخابات تعجب بر انگيز است چگونه است كه فردي در همه پرسي هاي اوليه هيچ نوع محبوبيتي در ميان مردم نداشته و فقط در ظرف 48 ساعت در صدر قرار مي گيرد. اين در حالي است كه احمدي ن‍ژاد از سوي هيچ حزبي حمايت نشده و به هيچ حزبي هم تعلق ندارد.

سوال اين است كه كدام سازمان سياسي و نظامي در سرتاسر ايران از امكانات خود به نفع وي بهره گرفته است؟ حتي اگر فرض را بر اين قرار دهيم كه احمدي نژاد در تهران به عنوان شهردار كارنامه موفقي داشته چگونه است كه در دورافتاده ترين نقاط كشور نيز حائز اكثريت آرا شد؟

يزدي تاكيد كرد: دخالت نيروهاي نظامي خلاف قانون و به ضرر مجموعه نظام خواهد بود. در اين انتخابات جرياني به نام حمايت از رهبري به تخريب همه كساني كه صرف نظر از گذشته شان همه را از معادلات حذف كردند به طوري كه شكاف عظيمي ميان رهبري،‌شوراي نگهبان و نهادهاي نظامي ار سويي و بقيه اركان نظام به وجود آمد و موجي از نگراني در ميان حتي قديمي ترين نيروهاي محافظه كار در كشور به وجود آمد.

يزدي با اشاره به برخورد لباس شخصي ها با آيت الله جوادي آملي گفت: اين رفتارها نشان دهنده اين است كه اين جريان براي هيچ كس حرمت قائل نيست و آماده است تا به نام حفظ دين و حمايت از رهبري كادرهاي قديمي را نيز فدا سازد.

دبير كل نهضت آزادي با بيان اينكه آيا رئيس جمهور جديد مي تواند وعده هاي اقتصادي خود را محقق سازد گفت: رئيس جمهور جديد اولويت خود را تامين معيشت مردم قرار داده است. او بايد رانت خواران را شناسايي كند و بررسي شود كه رانت خواران به كدام نهاد تعلق دارند.بايد معلوم شود ميلياردها دلار قاچاق كالا از كدام اسكله ها وارد مي شده است؟ و كدام نهادها در اين امر دخالت دارند؟‌آيا آن نهادهايي كه 60 در صد توليد ناخالص ملي ايران را در دست دارند مي توانند خود را تغيير دهند و در خدمت توليد كيفي قرار گيرند؟ در حاليكه اين نهادها به جريان غير انتخابي تعلق دارند؟

وي با اشاره به برنامه اقتصادي احمدي نژاد در خصوص توزيع پول نفت ميان مردم گفت: اين يك نگاه ساده انديشانه نسبت به مشكلات اقتصادي است اگر خوشبينانه نگاه كنيم اين سياست اقتصادي برنامه اي است كه در قرن 18 رايج بود و به دولت رفاه معروف بود. اين سياست امروزه به تاريخ تعلق دارد. نفت درآمد ملي است و سرمايه اي است كه بايد رد ساختارهاي زيربنايي مورد استفاده قرار بگيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يزدي تاكيد كرد: از نگاه من برنامه هاي مطرح شده از سوي احمدي نژاد شكست خورده است، اما چاره اي نيست بايد بيايد و از طريق به اين جمعبندي برسند اگر چه هزينه آن براي ملت گزاف خواهد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25252

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل نهضت آزادي: برنامه هاي احمدي نژاد براي مردم هزينه گزاف خوا هد داشت، ميزان نيوز:' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005