Wednesday, Feb 22, 2017

صفحه نخست » پاسخ علی مطهری به مشاور فرمانده سپاه

Ali_Motahari.jpgشرق: علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، به اظهارات اخیر مشاور فرمانده سپاه درخصوص نقل خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پاسخ داد.

او به «ایسنا» گفته که «آقای مقدم‌فر، مشاور فرمانده محترم سپاه، در ارتباط با خاطره‌ای که من از مرحوم هاشمی نقل کردم توضیح خواسته است. این خاطره را آقای هاشمی دوبار برای من نقل کرد و فرمود: بعد از انتخابات سال ٨٤ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و ١١٠ نفر از آنها به زندان‌های کوتاه‌مدت محکوم شدند و اسناد آن را نزد خود دارم. ایشان می‌گفت: من این موضوع را به اطلاع رهبری هم رساندم و گفتم به‌خاطر مصلحت نظام از آنها می‌گذرم».

مطهری افزود: «حالا آقای مقدم‌فر از من خواسته است اسم یکی از آن ١١٠ نفر را بگویم. به ایشان می‌گویم بروند سراغ افرادی که احضار روح می‌کنند و از طریق احضار روح آن عزیز ازدست‌رفته اسامی را به دست آورند».روز دوشنبه «حمیدرضا مقدم‌فر»، مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، درباره اظهارات علی مطهری و خاطراتی که او از هاشمی تعریف کرده، گفت: «برخی خاطرات خود آیت‌الله هاشمی همواره محل مناقشه و اعتبار و صحت آن مورد تردید بوده است، اما جالب‌تر اینکه حالا فردی مانند علی مطهری از آقای هاشمی خاطره گفته است. آقای مطهری گفته است که در سال ٨٤ آقای هاشمی از سپاه به‌خاطر بحث انتخابات شکایت کرده و ١١٠ نفر از پاسدارها محکوم شده‌اند، ولی خود آقای هاشمی نخواسته این موضوع را علنی کند؛ حالا ما به آقای علی مطهری می‌گوییم ١٠٩ نفر را ما فاکتور می‌‌گیریم، شما فقط یک نفر از آن ١١٠ نفر را که در دادگاه محکوم شده است به ما معرفی کن». او افزوده که «معلوم نیست آقای مطهری چنین دروغ شاخداری را چگونه می‌سازد و تحویل افکار عمومی می‌دهد».به گزارش «تسنیم»، مقدم‌فر، افراد ساده‌لوح و سطحی‌نگری مثل علی مطهری و محمود صادقی را بهترین عامل برای پیاده‌سازی سوژه‌ها و موضوعات عملیات روانی دشمن دانسته که گاهی نادانسته و بر اثر جهل و برخی نفسانیت‌ها در زمین دشمن بازی می‌کنند و عامل پیاده‌سازی سناریوهای دشمن در داخل می‌شوند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy