Wednesday, Feb 15, 2017

صفحه نخست » ادعای سازمان مجاهدین درباره نقش سپاه در آموزش تروریست‌های عرب + ویدئو

mojahedin_moghavemat_spokesman-small.jpgخبرگزاری ایرانشهر - «شورای ملی مقاومت» گروهی نزدیک به «سازمان مجاهدین خلق ایران» در نشستی در واشنگتن پایتخت آمریکا از نقشه‌های جدیدی رونمایی کرد که به گفته آنها مراکزی برای «آموزش تروریستها» از جمله اعضای داعش توسط سپاه پاسداران است. همین گروه سال ها قبل موقعیت تاسیسات سری اتمی ایران را افشا کرده بود.

در این نشست که شورای ملی مقاومت در دفتر واشنگتن خود روز سه شنبه 14 فوریه 2017 برگزار کرده است، نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل برای خبرنگاران رونمایی شد که بر روی آنها نقاطی مشخص شده بود که نشانگز کمپ و پادگان‌هایی است که در آن سپاه پاسداران سرگرم آموزش تروریست‌های عرب از جمله اعضای داعش برای فعالیت در کشورهای دیگر هستند.

شورای ملی مقاومت که از آن به عنوان شاخه سیاسی سازمان مجاهدین خلق یاد می شود، می‌گوید این اولین بار است چنین اطلاعاتی علنی می‌شود. به گفته این گروه، سپاه قدس، واحد عملیات خارجی سپاه در مراکز خود نیروهای خارجی را برای جنگ آموزش می‌دهد.

این اطلاعات نشان می دهد تا کنون ۱۴ مرکز آموزشی زیر نظر واحد مدیریتی نیروی قدس را شناسایی شده است و رئیس این واحد، خود از فرماندهان با سابقه سپاه است که به طور مستقیم به فرمانده نیروی قدس، یعنی قاسم سلیمانی، گزارش می‌دهد.

دانشکده نظامی امام علی در شمال تهران، پادگان لوشان، پادگان پازوکی در شرق ورامین، همچنین پادگان‌هایی در حوالی آمل، مشهد، سمنان، اهواز، آبادان و جزیره قشم از جمله مکان‌هایی است که به گفته مجاهدین کمپ‌های تربیت تروریست سپاه در آنها احداث شده و در حال فعالیت است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy