Friday, Feb 17, 2017

صفحه نخست » محمدرضا عارف: معتقدیم زمینه برای «‌گفت‌وگوی ملی» براساس مشترکات مساعد است

IMG_6397.JPGرییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که با جریان مقابل برای برقراری یک «گفت‌وگوی ملی» انجام شده، از استقبال این جریان خبر داد و با بیان این‌که دولت نیز در این راستا همکاری می‌کند، گفت: باور داریم باید با ایجاد زمینه مساعد برقراری«گفت‌وگوی ملی» بر اساس مشترکات، در جهت حل اختلاف‌نظرهایی که میان برخی جریان‌های سیاسی کشور وجود دارد، اقدام کنیم.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تشکیل کمیته «گفت‌وگوی ملی» در فراکسیون امید و پیگیری این موضوع از مدت‌ها قبل، اعلام کرد: از ابتدا تحت‌عنوان گفت‌وگوی ملی این بحث را دنبال کردیم و به این مسئله باور داریم.

معتقدیم زمینه برای «‌گفت‌وگوی ملی» براساس مشترکات مساعد است

او گفت: در این راستا باور داریم با ایجاد زمینه مساعد برای برقراری یک «گفت‌وگوی ملی» بر اساس مشترکات در جهت حل اختلاف‌نظرهایی که میان برخی جریان‌های سیاسی کشور وجود دارد، اقدام کنیم.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به استقبال و پیگیری‌های خوبی که ازسوی دوستان‌مان در مجلس شورای اسلامی محقق شد، به این نتیجه رسیدیم که این مهم را از مجلس کلید بزنیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس بر آن هستیم که درصورت فراهم شدن زمینه‌های لازم در مجلس، این مهم را بیرون از مجلس نیز پیگیری کنیم.

استقبال جریان مقابل از طرح «‌گفت‌وگوی ملی»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که آیا ازسوی جریان مقابل در مجلس نیز استقبالی از طرح «‌گفت‌وگوی ملی» انجام شده، گفت: صحبت‌های خوبی با برخی از عزیزان در جریان مقابل داشتیم و آن‌ها نیز از این مسئله استقبال کرده‌اند و بنا داریم با پیگیری این مهم، نتایج را به تدریج اعلام کنیم.

کمک دولت برای اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی»

عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره پیگیری همزمان این طرح توسط دولت با محوریت معاون اول رییس‌جمهور، ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: بعید است که دولت مخالف این مسئله باشد و طبیعتاً دولت هم با موافقت با این طرح، حتماً کمک خواهد کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy