Sunday, Mar 5, 2017

صفحه نخست » احضار سردار نقدی به دادگاه

Sardar-Naghdi-small01.jpgدر پی شکایت محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران از سردار محمدرضا نقدی، رئیس سابق سازمان بسیج، نقدی احضار شده است.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) محمد انجام، وکیل محمد خاتمی یکشنبه ۱۵ اسفند ضمن اعلام این خبر گفت از آن‌جا که بر اساس بخشنامه قوه قضائیه احضار فرماندهان و مقامات نظامی دارای درجه سرداری از طریق دفتر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در دفتر رهبر جمهوری اسلامی انجام می‌شود مراتب احضار محمدرضا نقدی به آن دفتر اعلام شده است.

وکیل خاتمی افزود: «تاکنون متهم به مرجع قضایی مراجعه‌ای نداشته و حسب درخواست آن دفتر مستندات پرونده نیز برای آن دفتر ارسال ‌شده است.»

محمد انجام در دی‌ماه سال جاری از شکایت محمد خاتمی علیه محمدرضا نقدی خبر داده بود. او گفته بود این شکایت در دادسرای رسانه و به اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» انجام شده و با نظر خود خاتمی رسانه‌ای شده است.

محمدرضا نقدی اول آذرماه سال جاری در یک گفت‌وگوی تفصیلی با روزنامه شرق گفته بود که «آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته». او در پاسخ به خبرنگار که گفته بود «این که تکذیب شده»، تأکید کرده بود که: «تکذیب شده؟ از من شکایت کنند و من را محاکمه کنند».

محمدرضا نقدی در آبان‌ماه سال ۱۳۸۴ به حکم رئیس‌جمهوری وقت ایران محمود احمدی‌نژاد به سمت ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در مهرماه ۱۳۸۸ به حکم علی خامنه‌ای به سمت ریاست سازمان بسیج منصوب شد. در آذرماه سال جاری خامنه‌ای با صدور حکمی سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور را به‌عنوان رئیس سازمان بسیج منصوب کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy