Sunday, Mar 12, 2017

صفحه نخست » در گيلان اصلاح طلبان واقعی به میدان می آیند

3099a50341ee2089a3e2daacf28e594160131a92.JPGروزنامه سوال جواب چاپ گیلان در شماره شنبه 21 اسفندماه، مطلبی در قسمت سرمقاله با عنوان اصلاح طلبان واقعی به میدان می آیند به قلم کریم خورسندی در ارتباط با تحرک فعالان سیاسی اصلاح طلب در استان برای نقش آفرینی در انتخابات سال آینده منتشر کرده است.

اصلاح طلبی و اصولگرایی دو جریان سیاسی قدرتمند، تعیین کننده و تاثیرگذار در معادلات سیاسی و اجتماعی کشورمان به شمار می روند که به طور جدی و فراگیر از زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی فعالیت این دو شاخه سیاسی و تاثیرگذار بیشتر شد که وجود این دو جریان سیاسی و جریان های همسوی آنها در موسوم انتخابات رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد.

امسال نیز با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شاهد واکنش ها و فعالیت های این جریان های سیاسی در جای جای کشورمان هستیم و هم اکنون در استان گیلان نیز بسیاری با حضور در جلسات مختلف این دو جریان به نوعی خود را برای انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 همراه جریان های اصولگرا و اصلاح طلب می کنند و نکته جالب توجه اینکه، شنیده می شود برخی از چهره ها و افراد خود را داعیه دار و پیش قراول این عرصه و انتخابات معرفی می کنند که این موضوع قطعا تبعاتی برای هر دو جریان در برخواهد داشت.
برهمین اساس مطلع شدیم چند نفر از اولین کسانی که در گیلان بنیانگذار جریان اصلاح طلبی بودند از نحوه فعالیت های سیاسی برخی از اشخاص که به نام اصلاح طلب در جامعه خود را معرفی می کنند و به قصد تعرفه چهره ها در تکاپو هستند، احساس نگرانی کرده اند.

الیاس حضرتی، هرمز ربانی و دکتر علی افتخاری 3 تن از اولین بنیانگذاران جریان اصلاح طلبی استان گیلان می باشند که در همین ارتباط از خود واکنش نشان داده و با توصیه به اصلاح رفتارها، خواستار آرامش و درایت بهتر و بیشتر اصلاح طلبان استان شدند.

انتظار بر این است همه علاقمندان و فعالان جریان اصلاح طلبی با احترام به بانیان و پیشکسوتانشان در همه حال مراعات ریش سفیدی و تعلق خاطر بزرگان این جریان را داشته باشند تا از این طریق آسیب و گزندی به فضای سیاسی استان وارد نشود در غیر این صورت با انشقاق طیف های وابسته به جریان اصلاح طلبی که با پراکندگی آراء همراه خواهد بود، از عوامل اصلی به نتیجه نرسیدن اهداف مدنظر می باشند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy