Saturday, May 6, 2017

صفحه نخست » رییسی: هوا و هوس ریاست جمهوری ندارم

Ebrahim_Raeisi.jpgنامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: من هوا و هوس ریاست جمهوری ندارم، من جایگاهی در آستان قدس دارم که با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در حضور جمعی از علمای اهل سنت ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه عنوان کرد: امیدوارم خداوند متعال برکت را بر ما نازل کند. ابتدا از تک تک علما تشکر می‌کنم، امیدوار افتخار خدمت‌رسانی به مردم را پیدا کنم. وحدت مثال زدنی در جامعه ما به برکت قرآن و انقلاب و حضور با بصریت مردم وجود دارد .

او افزود: این برکت از الطاف الهی است، امنیت ما در گرو هوشیاری علمای اهل و سنت وجود دارد، که اگر این هوشیاری نبود دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کردند. شما علاوه بر مرزبانی جغرافیای از فکر و اندیشه مردم نیز مرزبانی می‌کنید. بعد از ۳۸ سال از انقلاب وضعیت معیشت مردم زیبنده نظام اسلامی نیست، بیکاری و بی‌شغلی برای افراد تحصیلکرده ما مساعد نیست این زیبنده جامعه ما نیست. زیبنده نظام اسلامی نیست هر روز خبر از یک فساد بشنویم، باید ساختار نظام اداری اصلاح شود، به قول استاد اهل سنت امیدوارم شاهد مدرسه‌های کپری نباشیم، شاهد اشک چشم مادرانی نباشیم که جوانانشان جویای کار هستند.

رییسی با بیان اینکه کشور ما منابع بسیار و معادن زیادی دارد، گفت: سهم اقتصادی ما از دریا ۲ درصد است بر خلاف کشورهای اروپایی که سهم کمتری دارند ولی درصد بیشتری از اقتصاد دریایی دارند. کشور ما مشکل نزولات آسمانی را دارد ما مشکل بی‌آبی نداریم، اگر بخشی از نقدینگی ما به اشتغال تعلق پیدا می‌کرد این مشکل حل می‌شد.

او خاطرنشان کرد: ما منابع در کشور کم نداریم، این شعار انتخاباتی نیست واقعا منابع داریم، من هوا و هوس ریاست جمهوری ندارم، من جایگاهی در آستان قدس دارم که با هیچ چیز عوض نمی‌کنم. در آستان قدس شاهدم جوان با مدرک تحصیلی می‌آید دنبال کار دور و اطرافم را نگاه می‌کنم ببینم چه کاری است. من از خدمت تمامی دولت‌ها تشکر می‌کنم اما مشکلات حل نشده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: خط کشی‌های سیاسی نداشته باشیم فرای احزاب و دسته‌جات سیاسی باید در اداره کشور سهیم باشیم، مشکل کشور مشکل همه است. ما در زمینه‌های علمی پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم. اولویت ما ارتباط با همسایگان است، باید بازار دست بالایی در منطقه داشته باشیم.

او افزود: چه فرقی بین برادران ما است، فرقی نمی‌کند سفره برادر شیعه خالی باشد یا سنی، هشتاد میلیون نفر کارت شناسایی ملی دارند که بدون گرایش ملی و قومی ایرانی است. هرجا خدمت کردم به این نگاه نکردم که شیعه و سنی است. یک بار به منطقه انتخابی که از آن به مجمع راه پیداکردم سر زدم. واقعا بیکاری را می‌شود حل کرد با کمک دغدغه‌مندان و با برداشتن خط‌کشی‌ها می‌توانیم گره گشایی کنیم.

رییسی عنوان کرد: امام به جوانان باور داشت با جوانان می‌شود مشکلات را حل کرد، هرکسی که دغدغه‌مند کشور است می‌تواند مشکلات را حل کند، با زید و عمر مشکلی نداریم، من با همه تعامل دارم. آمده‌ام فقر و فساد را ریشه‌کن کنم، یقین داشته باشید که می‌شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy