Saturday, May 6, 2017

صفحه نخست » تاج‌زاده: مردم را خس‌وخاشاک و بزغاله خواندند و حالا برای رای از کرامت انسانی می‌گویند

zmm576_small.jpgسیدمصطفی تاج‌زاده در نشستی در ستاد حزب اتحاد ملت گفت: مناظره دیروز بیش از هر روز یاد «میر» عزیز ما را زنده کرد و نشان داد چه کسی بصیر بود و او پیش از همه مسائل را دید. وی در ادامه تاکید کرد: با افتخار می‌گویم که یک بار در دولت مهندس موسوی وزیر بودم و یک بار هم در دولت سیدمحمد خاتمی.

به گزارش کلمه، معاون سیاسی وزیر کشور دولت سیدمحمد خاتمی که سال گذشته پس از ۷ سال حبس انفرادی از زندان اوین آزاد شده، روز گذشته در جمع حامیان روحانی ستاد اتحاد(امتداد) و در واکنش به سخنان برخی کاندیداها در مناظره تلویزیونی گفت: سخت‌ترین برخوردها با اصحاب هنر توسط قوه قضاییه و در دوره خاصی توسط نیروی انتظامی قالیباف صورت گرفته است، حالا امروز همه می‌گویند برخورد چکشی در فرهنگ جواب نمی‌دهد!

مناظره‌ها در اوج بی‌اخلاقی‌ یاد «میر شریف سربلند و بصیر» را در یادهای ما زنده و بزرگ‌تر کرد

تاج‌زاده در ادامه افزود: مناظره دیروز یک یادآوری برای همه ما داشت در اوج بی اخلاقی‌ها یاد میر شریف سربلند را آن میر عزیز و بصیر را در یادهای ما زنده و بزرگ تر کرد. او می‌دید چیزهایی را که مدعیان نمی‌دیدند و خوب در این مناظره مسائل سیاسی و فرهنگی هویدا بود.

وی گفت: هیچ کدام نگفتند شما برای مخالفین پرونده‌سازی کردید، احزاب را تعطیل کردید و فله ای مطبوعات را بستید و در پی فیلتر کردن فضای مجازی بودید که صدای مخالفین را سرکوب کنید. چرا نمی‌گویید که طرح و برنامه داشتید آزادی ها را محدود کنید؟

تاج‌زاده در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در همین جامعه گفتند بزغاله و گوساله و خس و خاشاک ولی نگفتند فرهنگ سیاسی ما را به ابتذال کشاندند. حالا اما به خاطر رای مردم از آزادی و کرامت انسانی و ایرانی سخن می گویند. هنوز رییسی و قالیباف حاضر نیستند محکوم کنند که به نایب رییسی مجلس پسر مطهری اصول گرا با آجر حمله کردند. توقیف فله ای مطبوعات که ننگی است و از دامنشان پاک نخواهد شد را محکوم نکردند. و حالا شعار آزادی می‌دهند.

خوشحالم که بدنام‌ترین بخش‌های حکومت امروز طرفدار حقوق بشر کرامت انسانی شده‌اند

به گزارش کلمه، مصطفی تاج‌زاده همچنین با انتقاد از عوام‌فریبی‌ها گفت: کسی که تا قبل از انتخابات هر صحبتی کرد از صبح فتنه و فتنه گر بود الان یک ماه است به فتنه اشاره نمی کند مشخص است که صداقت ندارد. اگر باور داشتی خودت باش بگو چی هستم و چه کردم.

وی در ادامه افزود: بسیار خوشحالم که بدنام ترین بخش های حکومت ما امروز طرفدار حقوق بشر هستند و کرامت گذاشتن بر انسان.

تاج‌زاده همچنین با اشاره به ماجرای املاک نجومی شهرداری گفت: آقای قالیباف یاشار سلطانی افشاگری کرد و او را به زندان انداختید، بعد می گویید فلان وزیر شما مقابل دوربین حرف بد زد؟ کدام غیر انسانی تر است؟ یا آقای صادقی نماینده مردم سوال کرده آقای رییس قوه این میلیاردها رو بگو چه کار کردی؟ شبانه رفتند بگیردنش، بعد دم از کرامت میزنند که ما اهل تحمل و آزادی هستیم!

عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بعد از بازداشت به من می گفتند علت دستگیری تو زبانت است. به من صریح گفتند نه فساد مالی داری نه اخلاقی. امروز همه به من می‌گویند مواظب زبانت باش اینها رحم ندارند. یعنی ما هنوز تاوان سخن گفتن را می‌دهیم.

هنوز هم طلبکارند، با خواست مردم می جنگند و حاضر نیستند عذرخواهی کنند

او در ادامه گفت: ما از کارنامه و گذشته دفاع می کنیم و هرجا که خطا کردیم از ملت عذرخواهی می کنیم. مشکل نامزدها این است که حاضر نیستند از این ملت برای خطاهایشان عذرخواهی کنند. دهه اول که هیچ! دهه ۴ هم حاضر نیستند. هنوز هم طلبکار هستند و هنوز هم با خواست مردم و اتفاقا اکثریت قاطع مردم می جنگند. بعد هم می گویند ما سخنگوی مردم هستیم. اسم شجریان و کیارستمی را بیاورید می‌گویند چرا اسم آوردی. اسم خاتمی نشانه بدی است!

سیدمصطفی تاج‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در انتها گفت: همین آقایانی که از آزادی صحبت می کنند در سایت امروز که من مسوولش بودم چند جوانان دستگیر کردند. من همان موقع اعلام کردم من مسئول هستم چرا جوان ها را گرفتید؟ من را بگیرید. آن روزها سپاه مثل امروز نبود و سپاه و اطلاعات بازداشت نکرده بود. تنها جایی که می گرفت نیروزی انتظامی بود زنگ زدم به قالیباف و ایشان قاطعانه تکذیب کرد. گفتم یقین دارم نیروی انتظامی بچه‌ها را گرفته است. گفت نه اینجوری نیست. وقتی آزاد شدند دیدیم نیروی انتظامی گرفته بوده است. حالا امروز به عدم نقد پذیری اعتراض می‌کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy