Friday, Jun 2, 2017

صفحه نخست » رئیس دفتر خامنه اى: به ماشين رهبر ما بوسه مى زنند؛ در جاهاى مختلف دنيا از رهبران با گوجه فرنگى استقبال مى كنند

golpayegani.JPGرئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دموکراسی‌ترین نظام در ایران مستقر است و قطعا چنین انتخاباتی و اظهار نظرهایی در کشورهای همجوار ما سراغ نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که به مراسم تودیع و معارفه امامان جمعه پیشین و جدید تبریز اختصاص داشت، اظهار داشت: شما افتخار بزرگی دارید که مقام معظم رهبری ریشه در آذربایجان دارد و وقتی بعضا به زبان ترکی احوالپرسی می‌کنند مردم غوغایی به پا می‌کنند.

وی با اشاره به خاطره استقبال کم نظیر مردم تبریز و آذربایجان از حضور معظم له در تبریز، افزود: آن خاطره عزیز هنوز در ذهنمان باقی است و یادمان نمی‌رود در طول اقامت ایشان در تبریز وقتی برای حضور در برنامه‌ها از مسیری قصد عبور داشتند، مردمی که متوجه عبور ایشان می‌شدند ساعت‌ها سرپا می‌ایستادند تا اظهار علاقه و ارادت کنند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه خاطره عجیبی بود و این عشق الهی است که هیچ یک از رهبران دنیا چنین چیزی برایشان اتفاق نمی‌افتد، ابراز داشت: در گیلان جوانی با قیافه امروزی به ماشین ایشان بوسه می‌زد؛ این عشق، علاقه و صمیمیت در دنیا پیدا نمی‌شود و مردم در جاهای مختلف دنیا با بعضی از رهبران با گوجه فرنگی استقبال می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: ما در شبانه‌روز با جوانانی مواجه هستیم که خواستار چفیه، انگشتر و یک یادگاری این چنینی از معظم له هستند و همین انس و الفت بین مردم و رهبری نظام را سر پا نگه داشته است.

وی اذعان داشت: نقش بی‌نظیر ایشان در برگزاری پرشکوه انتخابات برای دوست و دشمن و کسانی که به خون نظام تشنه هستند زبانزد بوده به طوری که کسانی بودند که نتوانستند در مدت قانونی خود را به صندوق‌های رای برسانند چرا که بیان رهبر راهگشا بود و مردم به پیام رهبری لبیک گفتند و بعد از گذشت 38 سال از نظام چنین علاقه ای نشان دادند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبری در انتخابات پیروزی، پیروزی ملت است، افزود: دموکراسی‌ترین نظام در ایران مستقر است و قطعا چنین انتخاباتی و اظهار نظرهایی در کشورهای همجوار ما سراغ نداریم و شاهد هستیم در عربستان سعودی هنوز زن حق رانندگی ندارد و نصف جمعیتش از داشتن سواد کافی محروم هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: چند سال است مردم مظلوم یمن شبانه‌روز زیر بمباران هستند و اسم خود را خادم الحرمین گذاشته اند در حالی که باید گفت حرمین زندانی شما هستند.

وی تشریح کرد: در طول 30 سالی که در دفتر مقام معظم رهبری هستم ماهی یکبار نیست که درس تازه‌ای از ایشان یاد نگرفته باشم؛ مردی که جز به رضایت خدا فکر نمی کند و چه بگویم از آن مناجات‎ها، نیایش‎ها، گریه‎های شبانه، رسیدگی به ضعفا و سرکشی به خانواده‎های شهدا در محروم ترین نقاط شهر.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی و دوری از ریخت و پاش‌ها، اضافه کرد: صرف بیهوده و نامناسب منابع و بیت‌المال ممنوع است و باید این کشور را سالم تحویل نسل‎های بعدی بدهیم؛ 50 سال دیگر کسی ما را نخواهد شناخت اما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

این مسؤول تاکید کرد: روزی می رسد که برادر از برادر، زن از شوهر، شوهر از زن و دوست از دوست گریزان است و باید حواسمان را جمع کنیم و از فرصت ماه رمضان حداکثر استفاده را در خودسازی ببریم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy