Wednesday, Jun 7, 2017

صفحه نخست » بیانیه کی‌روش برای بازی تیم ملی فوتبال با ازبکستان

Carlos_Queiroz.jpgسرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین مرحله آماده سازی جهت رویارویی با ازبکستان بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،، متن بیانیه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با عنوان «تابلو نتیجه و قیمتی که باید پرداخت شود» به شرح زیر است:

«در فوتبال و یا در زندگی ما همیشه تابلوی نتیجه ای داریم که شرایط ما را شرح می دهند. برای تیم ما تابلوی نتیجه واضح است: ما در رده نخست گروه قرار داریم. ما هیچ باخت و گل خورده ای نداریم.

اما ما هنوز در جایگاهی نیستیم که انتظارش را داریم. ما هنوز در جایگاهی نیستیم که می خواهیم باشیم. این درست است که ما بهتر از آنچه که در گذشته بودیم هستیم اما تابلوی نتیجه ما امروز فقط مسئولیت ما را افزایش می دهد و دانستن این موضوع که استانداردها و خواسته های ما بالاتر رفته.

این موضوع بسیار مهم است که گفته شود چون بازی ما هنوز به اتمام نرسیده است. درحقیقت ما ۳ تا ۹۰ دقیقه دیگر (سه مسابقه دیگر) برای بازی کردن داریم تا به آرزوها و موفقیت برسیم.

دوباره در فوتبال و در زندگی ، برد و موفقیت با قیمت ارزان بدست نمی آید! ما همه باید سخت تر از همیشه کار کنیم، ما همه باید یک چیز بیشتر و متفاوت تر داشته باشیم. بدلیل اینکه اگر ما می خواهیم تغییر ایجاد کنیم در نهایت این تنها راهی است باید پیش بگیریم.

اگر می خواهیم موفق بشویم یک قیمت وجود داردکه باید بپردازیم. دوباره، پیروزی ها هرگز آسان بدست نمی آیند. در این لحظه فداکاری وقف کامل تیم ملی را به جایگاهی که ما آرزویش را داریم می رساند. همه برای تیم ملی».

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy