Thursday, Jun 8, 2017

صفحه نخست » من غلط كردم! توبه نامه ف. م. سخن!

pray_for_tehran.JPGمن، ف. ميم. سخن، در كمال آزادى، و سلامت عقل، اين «عذرخواهى نامه» (توبه نامه ى سابق) را به خدمت هموطنان عزيز و حكومت اسلامى نازنين مى نويسم و توضيح مى دهم كه چرا به شدت «مغفول» بوده ام و چرا «تشكيك» به من نيامده است.

من، در كمال صحت عقل، اعتراف مى كنم كه اشتباه كردم! نه تنها اشتباه، بلكه غلط كردم!

من، ديروز، نسنجيده و نفهميده، پريدم وسط يك ماجراى تروريستى، و بى آن كه بدانم چه مى كنم، اظهار نظر كردم!

من، غلط كردم!

من، ف. م. سخن، در دهه ى پنجم زندگى ام، در مقابل شما سروران و آيات عظام و غير عظام، و نيز كسانى كه از راه دور و نزديك به اينجا آمده اند، و با تلگرام و فكس و اى ميل، مرا مورد «عنايت» قرار داده اند، به زانو در آمده ام، ادعاهاى واهى خودم را به شدت انكار مى نمايم!

من، ديروز، سخنانى دور از عقل بر زبان راندم، و در موضوع تروريستى بودن عمليات ديروز، به طرزى احمقانه شكاكيت نشان دادم!

من، با ديدن چند عكس، و خواندن چند خبر، پا برهنه، به وسط نظر كارشناسان حرفه اى دويدم، و «احتمال» تكرار سناريوى انفجار حرم رضوى در خرداد ماه سال ١٣٧٣ را بر قلم راندم.

من، ندانسته، عرض نمودم كه عمليات تروريستى ديروز، در صحن مطهر حضرت امام خمينى كمى مشكوك به نظر مى رسد و مرا ياد منفجر كردم حرم رضوى در سال ٧٣ مى اندازد كه در آن، گروه شهيد حاج سعيد اسلامى، بالاى ضريح مقدس امام رضا، بمب منفجر كردند و ٢٣ تن را كشته و دويست سيصد تن را لت و پار نمودند. من خيلى غلط كردم كه شك كردم! آخه تو رو چه به شك كردن الاغ!

من، به شكلى احمقانه در لهجه ى عربى تروريست هاى معدوم تشكيك نمودم و با بضاعت مزجاتى كه در زبان عربى دارم، گُنده تر از دهنم حرف زدم كه بعد معلوم شد تروريست ها عرب نبودند و ايرانى بودند و براى اين كه خداوند بفهمد چه مى گويند، به زبان عربى سخن گفته اند!

من، به شكلى ابلهانه عرض نمودم كه تروريست انتحارى چرا زير زبان اش سيانور نهاده، و خواسته به اين طريق انتحار نمايد! من تصور كردم كه تروريست مزبور تازه كار بوده و فكر كرده عمليات انتحارى و انتحار، با قرص راحت تر است و بدن فرد انتحارى سالم و درسته، به دست ٧٢ حورى مى افتد!

من، به شكلى احمقانه، موضوع ورود يك تروريست گردن كلفت، با چادر زنانه، به محوطه ى مجلس را سوژه ى مزه پراكنى خود نمودم، و اظهار داشتم كه اين نره خر، حالا اسلحه و مهمات را از بخش بازرسى زنانه رد كرد، با آن عضو زهرمارى اش چه كرده بود كه آن را خانم هاى بازرس كشف ننموده بودند. من گردن شكسته اصولا نمى دانستم كه ساختمان مجلس، بازرسى ندارد، و مثل اداره ى برق سرِ كوچه ى ما نيست كه موقع ورود تا انتهاى حفره هاى تحتانى و فوقانى را مورد بازرسى قرار مى دهند، و به شكلى خاك بر سرانه، ساختمان بى اهميت مجلس را هم تراز با ساختمان بسيار مهم اداره ى برق محله مان دانستم!

خلاصه من خيلى اشتباه كردم، و خيلى غلط نمودم، و اكنون، شرمگنانه، ضمن زدن مشت توو سرِ خودم، از شما خوانندگان عزيز، كه موردِ گمراهى من قرار گرفتيد، عذرخواهى مى نمايم.

من، در همينجا، همبستگى ضد تروريستى خودم را با حكومت عزيز و زجر كشيده اسلامى، اعلام نموده، شعار «پاينده تهران، زنده باد جمهورى اسلامى ايران» را سر مى دهم، طورى كه همين الان زنگ در خانه را زدند كه فكر مى كنم همسايه ما باشد كه نگران شده از اين صيحه زدن هاى من!

من در همين جا از شما خوانندگان عزيز و حكومت نازنين اسلامى، خداحافظى نموده، براى حضرت آيت الله العظمى امام خامنه اى، دعاى خير نموده، از بيان زيباى ايشان مبنى بر «تركاندن ترقه» تشكر و قدردانى مى نمايم.

مرسى و ناسا هم غلط كرده گفته كره ى زمين مى چرخد!

الخاك بر سر
ف. م. سخن

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy