Saturday, Jul 15, 2017

صفحه نخست » سوتی حکومت ترکیه در پوسترهای سالگرد کودتا

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، با نزدیک شده به سالگرد کودتای ناموفق سال گذشته بخشی از نیروهای نظامی ترکیه علیه دولت اردوغان، دولت این کشور، مراسم‌های یادبودی برای این اتفاق در نظر گرفته است و در این راستا بنر و پوسترهای فراوانی نیز طراحی کرده و در سطح شهر نصب کرده است. اما کاربران متوجه مسائل عجیبی در برخی از این بنرها شده‌اند، به عنوان نمونه تصویری که به عنوان یک سرباز ترک در یکی از این پوسترها به کار رفته در واقع عکس قدیمی یک سرباز امریکایی است.

postersampleturkey11.jpgاین پوستر توسط دفتر ریاست جمهوری ترکیه نیز منتشر شده است15-temmuz-cengelkoy-sosyalmedya.pngبر روی یکی از این پوسترها تصویر یک سرباز در حال گریستن دیده می‌شود، سربازی امریکایی از یک عکس بسیار معروف از جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ این سرباز، گروهبان کن کزاوکویز است که دیوید ترنلی عکس او را گرفته است. گروهبان از مرگ یکی از هم‌قطاران خود به شدت متأثر است.

postersampleturkey12.jpg
ماجرا به اینجا پایان نمی‌یابد. تا جایی که یک کاربر توییتر نیز مدعی شده است که تصویر یکی از شهروندان حاضر در این پوستر نیز درواقع عکسی از او است: من تو این پوستر چی‌کار می‌کنم؟ کسی نمی‌تونه توضیح بده

postersampleturkey13.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy