Friday, Aug 4, 2017

صفحه نخست » بازرس ویژه پرونده ترامپ "هیئت داوران" تشکیل داد

trump38.JPGبازرس مسئول در بررسی پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، یک "هیئت داوران" تشکیل داده است. بنا به گزارش‌ها بازرس ویژه قصد دارد به تحقیقات خود در این باره وسعت و سرعت دهد.

رسانه‌های ایالات متحده با تکیه به گفته‌های منابع آگاه می‌گویند که رابرت مولر، بازرس ویژه دادگستری امریکا برای تحقیق درباره احتمال وجود ارتباطات غیرقانونی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه او یک "هیئت داوران" تشکیل داده است.
بنا به گزارش‌ها، این هيئت کار خود را در جهت تحقیق از افراد شروع کرده و برای چندین نفر احضاریه فرستاده است.
بازرس ویژه قصد دارد درباره تماس‌های پنهانی اطرافیان ترامپ با روسیه و احتمال دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری که به پیروزی ترامپ منجر شد، تحقیق کند.
به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان CNN در رأس این تحقیقات، تماس پسر دونالد ترامپ با یک وکیل روس در سال ۲۰۱۶ قرار دارد. این تماس از افکار عمومی پنهان نگه داشته شده بود.
تشکیل هیئت منصفه عالی برای آن است که گروهی از کارشناسان حقوقی شواهد و مدارک گردآوری‌شده در جریان تحقیقات را با دقت بیشتری ارزیابی کنند و مقدمات احضار متهمان را به دادگاه فراهم کنند.
به موازات این واقعه گزارش‌هایی مبنی بر تحقیقات بیشتر بازرس ویژه و تیم حقوقی او درباره روابط مالی احتمالی دم و دستگاه ترامپ با روسیه منتشر شده است.
دونالد ترامپ هرگونه تماس غیرقانونی با روسیه را تکذیب کرده و تمام اتهامات را موهوم و ساختگی و تنها برای بدنام کردن دولت و تیم فعالان‌اش دانسته است.

رئیس جمهور امریکا روز پنجشنبه (۳ اوت برابر ۱۲ مرداد) از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه انتقاد کرد و یادآور شد که سردی روابط امریکا با روسیه به مرحله‌ای "خطرناک" رسیده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy