Wednesday, Oct 4, 2017

صفحه نخست » پاسخ آملی لاریجانی به شایعات اخیر در مورد جاسوس بودن دخترش

63mjhj3_small.jpgرئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شایعات اخیر در مورد اینجانب و خانواده‌ام هیچگونه ارزش پاسخگویی ندارد، هجمه ها به دستگاه قضایی و مسئولان قوه قضاییه را به دلیل اقدامات این دستگاه برای مقابله با فتنه 88 و سد کردن راه نفوذ دشمنان دانست.
به گزارش نامه نیوز رئیس قوه قضاییه افزود: علامه طباطبایی از استاد خود آیت الله قاضی نقل می کردند که ایشان می فرمود دو وسیله و ابزار برای ترقی انسان در سیر الی الله موثر است؛ یکی سجده های طولانی با ذکر یونسیّه و دیگری توسل به ساحت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.
رئیس قوه قضاییه یکی از اقدامات بسیار مهم دستگاه قضایی را سد کردن مسیر نفوذ دشمن دانست و با اشاره به فراز و نشیب های نزدیک به 40 ساله پس از انقلاب اسلامی ادامه داد: در سالهای ابتدایی انقلاب، حکومت نوپای جمهوری اسلامی از همه جهت تحت هجمه و فشار قرار گرفت و دشمنان تمام تلاش خود را برای تحریک اقوام مختلف در جهت برهم زدن امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور بکار گرفتند. بر همین مبنا نظام مجبور شد ارتش و سپاه را به سمت مناطق ملتهب اعزام کند و این عزیزان نیز با رشادتهای خود توانستند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند. این اقدامات دقیقاً در دورانی بود که امام نیز بیانیه های بسیار قاطعانه ای بر علیه آشوب ها صادر می کرد. در ادامه با تحریک دشمن بعثی، جنگ بر کشور تحمیل شد و در سالهای پس از آن نیز ایران را تحت بدترین تحریم ها قرار دادند. نظام با همه این مشکلات پیروز و سرافراز از امتحانات مختلف، بیرون آمد. این در حالی است که امروز نظام جمهوری اسلامی بسیار قدرتمندتر و توانمندتر در عرصه های گوناگون نسبت به سالهای ابتدایی انقلاب است و به دلیل حمایت از مستضعفان و محرومان، در قلوب مردم جهان جای دارد. چنانکه در یمن، سوریه و عراق، مردم این کشورها بودند که از ایران درخواست یاری داشتند البته مردم و ارتش سوریه و عراق نیز در میدان هستند اما اگر حمایت های ایران نبود توفیقی حاصل نمی شد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه شایعات اخیر در مورد اینجانب و خانواده‌ام هیچگونه ارزش پاسخگویی ندارد، هجمه ها به دستگاه قضایی و مسئولان قوه قضاییه را به دلیل اقدامات این دستگاه برای مقابله با فتنه 88 و سد کردن راه نفوذ دشمنان دانست و تأکید کرد: شایعه پردازان که کاملاً شناسایی شده‌اند و از زمره اراذل و اوباش فراری فتنه 88‌اند و اجیر اجانب گشته‌اند حقیرتر از آن هستند که بخواهیم پاسخی به آنها بدهیم اما به اربابان آنها می گوییم که اگر تصور کرده اید با این قبیل اقدامات، مسئولان از راه خود که خدمت به مردم و حفظ نظام است عقب نشینی می کنند، سخت در اشتباهید.
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم برای به نتیجه رساندن پروژه نفوذ، اظهار کرد: آنها می خواهند در فکر مدیران نظام اینگونه القا کنند که جز با دوستی و مصالحه با آمریکا نمی توان کاری از پیش برد. گاهی یک فرد را به عنوان جاسوس به جایی می فرستند اما ما امروز با جاسوسهای رسمی طرف نیستیم بلکه با افرادی سر و کار داریم که تلاش می کنند که فکر مدیران را برای ترغیب به سمت مسیر مطلوب دشمن تغییر دهند. جمهوری اسلامی در مقابل این نفوذ ایستاده است و قوه قضاییه رکن اساسی این مقابله بوده است.
رئیس قوه قضاییه افزود: دشمن با سیلی محکمی که در فتنه 88 و پروژه نفوذ از دستگاه قضایی خورده است، طبیعی است که علیه قوه قضاییه، مسئولان دستگاه قضایی و شخص رئیس قوه قضاییه شایعاتی را منتشر کند. اخیراً نیز شاهد انتشار برخی شایعات بودیم که عده ای به بنده گفتند به این شایعات پاسخ بدهید. به عقیده من این شایعات ارزش پاسخگویی ندارد. شایعه پردازان که کاملاً شناسایی شده‌اند و از زمره اراذل و اوباش فراری فتنه 88‌اند و اجیر بیگانگان شده‌اند و در ازای خباثت و سخافت کاری‌شان، پول دریافت می‌کنند حقیرتر از آن هستند که بخواهیم پاسخی به آنان بدهیم. البته به اربابان آنها می گوییم که اگر هدفتان عقب نشینی جمهوری اسلامی و مسئولان قضایی از خدمت به مردم و حفظ نظام است، بسیار در اشتباهید. مومن همچون کوه استوار است.
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy