Thursday, Nov 16, 2017

صفحه نخست » نسخه جدید تایتانیک؛ فرصت تماشای دوباره دی کاپریو و وینسلت

decaprio_winslet_111617.jpgصدای آمریکا - به مناسبت بیستمین سالگرد تولید «تایتانیک»، این فیلم سینمایی به مدت یک هفته بصورت محدود در آمریکا اکران می شود و طرفداران این اثر عاشقانه بار دیگر فرصت دارند یکی از شاهکارهای سینمای جهان را روی پرده های نقره ای تماشا کنند.

جیمز کامرون نویسنده، کارگردان و از تهیه کنندگان فیلم ضمن تأیید این خبر گفت، نسخه جدید با استفاده از فناوری دیجیتالی تصویری و صوتی دالبی بازسازی شده و کیفیت فوق العاده ای دارد.

این سینماگر مشهور کانادایی با ابراز شادی از اکران مجدد تایتانیک، تماشای نسخه دیجیتالی فیلم را شگفت انگیز و تأثیرگذار توصیف کرد.

Titanic_reRelease1_111617.jpgبه گفته او فناوری دالبی به تصاویر جان بخشیده و تمامی جزئیات را شفاف تر و واقعی تر کرده، تجربه متفاوتی که بدون شک تماشای دوباره فیلم را جذاب تر می کند.

تایتانیک یکی از محبوب ترین فیلم های سینمایی دهه های اخیر است که ماجرایی عاشقانه را در سفر دریایی کشتی تایتانیک به تصور می کشد.

این کشتی در سال ۱۹۱۲ از بریتانیا به سمت نیویورک در حرکت بود، پس از برخورد با کوه یخ در اقیانوس اطلس شمالی غرق شد و بسیاری از مسافرینش جان سپردند.

Titanic_reRelease2_111617.jpg«لئوناردو دی کاپریو» و «کیت وینسلت» بازیگران اصلی فیلم هستند و در نقش دو جوان عاشق از طبقه های مختلف اجتماعی به هنرنمایی می پردازند.

علاوه بر جلوه های ویژه و پردازش جذاب داستان، موسیقی تایتانیک هم یکی از دلایل موفقیت فیلم بود، ترانه رسمی فیلم که با صدای «سلین دایان» خواننده کانادایی اجرا شد، از محبوب ترین آهنگ های عاشقانه دهه های اخیر محسوب می شود.

تایتانیک که در سال ۱۹۹۷ ساخته شد، یازده جایزه اسکار برد، بیش از دو میلیارد دلار در گیشه فروخت و پس از «آواتار» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما محسوب می شود.

Titanic_reRelease3_111617.jpgنسخه جدید تایتانیک از اول دسامبر در سینماهای زنجیره ای «اِی اِم سی» به مدت یک هفته بصورت دو بعدی و سه بعدی اکران می شود.

به گفته شرکت پارامونت نسخه دیجیتالی تایتانیک در آینده نزدیک از طریق لوح های فشرده و سایتهای توزیع محصولات دیجیتالی منتشر می شود و در دسترس علاقمندان خواهد بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy