Wednesday, Dec 27, 2017

صفحه نخست » احمدی نژاد به جوانان بسیجی: اگر رهبری چیزی گفت و شما نظر دیگری داشتی باید بمیری؟!

احمدی نژاد صبح امروز وارد بوشهر شد و برای ادای احترام به گلزار شهدای بوشهر رفت. در این سفر دکتر غلامحسین الهام، دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی، علی اکبر جوانفکر و‌ حجت الاسلام بهرامی، دکتر احمدی نژاد را همراهی می کنند.

یورونیوز - محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران در دولت‌های نهم و دهم روز پنجشنبه به سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی واکنش داد.

در ویدئویی که از آقای احمدی نژاد در فضای مجازی منتشر شده وی با فردی که گویا از بسیجیان بوشهری است گفتگو می کند. او در این گفتگوی دو دقیقه‌ای می گوید: «یک عده مخالف آقای مشایی هستند. شما هم مخالف هستی...ولی نمی توانی به ما بگویی چون مخالف ما هستی خفه شو...ما انقلاب کردیم این تفکر را از بین ببریم.»

وی در ادامه می‌گوید: «بصیرت این است که حق را بشناسی...یعنی چی حق با رهبری است؟ در کجا؟...اگر رهبری زمانی چیزی گفت و شما نظر دیگری داشتی باید بمیری؟...رهبری می گوید به من هم انتقاد کنید.»

سفر محمود احمدی نژاد و سخنان او در حالی انجام می شود که روز گذشته آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی برای نخستین بار و به صورت غیرمستقیم به اقدامات اخیر رییس جمهوری پیشین ایران واکنش نشان داد و بدون نام بردن از او گفت: «بنده‌ای که امکانات در اختیارم است نمی‌توانم مدعی باشم، باید پاسخگو باشم که چه کردم با این امکانات. به جای اینکه پاسخگویی کنم، نقش مدعی را علیه این و آن بازی کنم، مردم قبول نمی‌کنند این را.»

رییس جمهوری پیشین ایران روز پنجشنبه وارد بوشهر شد. در این دیدار غلامحسین الهام و علی اکبر جوانفکر او را همراهی می‌کنند.

-- ADVERTISEMENT --

در ماه‌های گذشته محمود احمدی نژاد و نزدیکانش قوه قضاییه را به بی عدالتی متهم کرده و خواهان استعفای صادق لاریجانی، رئیس این قوه شده بودند. آقای احمدی نژاد در تازه‌ترین اظهار نظر خود رییس قوه قضاییه را «غاصب» خوانده بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy