Monday, Dec 4, 2017

صفحه نخست » میلیاردر ایرانی آمریکایی به سواستفاده جنسی متهم شد

shervinPishevar_12012017.jpgخبرگزاری ایرانشهر - میلیاردر مشهور ایرانی آمریکایی سرمایه گذار در سیلیکون ولی کالیفرنیا به سو رفتار جنسی در برابر شش زن متهم شده است. او پیشتر و در پی انتخاب دانالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا طرح CAL EXIT برای جدایی ایالت کالیفرنیا از آمریکا را پشتیبانی کرده بود.'

«شروین پیشه ور» سرمایه دار ایرانی تبار که در بخش سرمایه گذاری کمپانی های بزرگ سیلیکون ولی کالیفرنیا فعال است از سوی وکیل شش زن به سواستفاده جنسی از آنان متهم شده است.

به گزارش نیویورک پست، پیشه ور ۴۲ ساله به آزار و اذیت جنسی شش زن متهم است. نخستین ادعای سو رفتار جنسی از سوی آقای پیشه ور، روز پنجشنبه سی ام نوامبر 2017 توسط بنگاه رسانه ای بلومبرگ مطرح شد. در گزارش بلومبرگ، شروین پیشه ور متهم شده که بطور منظم از نفوذ و قدرت خود در سیلیکون ولی بهره برداری کرده و زنانی را که نیاز به حمایت کاری، مالی یا سرمایه گذاری داشته اند، مورد سو استفاده جنسی قرار داده است.

شروین  پیشه ور بنا دارد تا با استخدام یک وکیل زبده در برابر اتهامات وارده از خود دفاع کند. او هم اکنون یکی از سهامداران عمده کمپانی مسافربری اینترنتی اوبر و از سرمایه گذاران بزرگ دنیای فناوری در سیلیکون ولی است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy