Tuesday, Feb 13, 2018

صفحه نخست » رضا پهلوی: اصلاح طلبان به رادیو فردا و صدای آمریکا رخنه کرده و بقای جمهوری اسلامی را تضمین می کنند

RezaPahlavi_021118.jpgدماوند، رضا پهلوی می گوید که اصلاح طلبان با رخنه به رسانه هایی که با بودجه دولت آمریکا اداره می شوند، برای بقای جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

آخرین ولیعهد ایران در گفتگو با تلویزیون بیان مستقر در لندن، گفته که مردم ایران اساس حکومت را زیر سوال برده و دیگر دنبال اصلاح طلبی نیستند اما اصلاح طلبانی که به درون رادیو فردا و صدای آمریکا نفوذ کرده اند، همراه با لابی جمهوری اسلامی در اروپا و آمریکا، می خواهند «اصلاح طلبی را به خورد مردم بدهند».

شاهزاده رضا پهلوی تاکید کرده که «محتوای این رسانه ها باید در جهت خواست مردم باشد نه اصلاح طلبان و طرفداران بقای جمهوری اسلامی.»

او گفته که اگر قرار است «پاکسازی»ای در رادیو فردا و صدای آمریکا صورت بگیرد، باید در جهت انعکاس صدای مردم باشد.

به گفته آخرین ولیعهد ایران، بسیاری از قانونگذاران آمریکایی هم از این ضرورت آگاهند و «قرار است» به این مسئله «به صورت جدی» بپردازند.

پیشتر، سناتور جان مک کین، از اعضای ارشد و باسابقه کنگره آمریکا هم از عملکرد رادیو فردا انتقاد کرده و گفته بود که باید در این خصوص تحقیقاتی صورت بگیرد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

عملکرد رادیو فردا و صدای آمریکا که هر دو با بودجه های دولتی آمریکا فعالیت می کنند، اعتراض وسیع بسیاری از ایرانیان در سال های اخیر را به دنبال داشته است. تعدادی از خبرنگاران رادیو فردا در سال های اخیر در شبکه های اجتماعی به صراحت از مسئولان جمهوری اسلامی دفاع کرده و به مخالفان جمهوری اسلامی از جمله شاهزاده رضا پهلوی حمله کرده اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy