Monday, Feb 26, 2018

صفحه نخست » فیروزآبادی: موسوی از باطن احمدی‌نژاد خبر داشت ولی ما نداشتیم

FA_022618.jpgایران اینترنشنال، سرلشگر حسن فیروزآبادی، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی، گفته است که ما بر خلاف میرحسین موسوی، از رهبران محصور جنبش سبز، از «باطن» محمود احمدی‌نژاد خبر نداشتیم.

فیروزآبادی روز دوشنبه ۷ اسفند در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس گفت که «احمدی‌نژاد اول با شعار امام، انقلاب، حزب‌الله، و محرومین آمد...طوری که حتی ما که ۴۰ سال کار سیاسی کرده بودیم و اعماق گروهک‌ها و جریانات فکری را می‌شناختیم نمی‌توانستیم به او شک کنیم».

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران، با ارسال نامه‌ای انتقادی به آیت‌الله خامنه‌ای، خواستار «برکناری رئیس قوه قضائیه و برگزاری انتخابات زودهنگام و آزاد ریاست‌جمهوری و مجلس» شد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

او همچنین روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در مقابل دادگاه تجدیدنظر سابقش، حمید بقایی، با انتقاد از عملکرد قوه‌ی قضائیه، گفت که «دستگیر می‌کنند و جنازه تحویل می‌دهند و هیچ‌کس، حتی رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخگوی مسؤولیت عملکرد قوه‌ی قضائیه نیست».

مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی در ادامه سخنانش افزود که پیشنهادهایی هم که دولت احمدی‌نژاد در دوره نخست ریاست‌جمهوری‌اش داد مانند «یارانه‌ها و سهام عدالت، تقریبا برگشت ایران از سیاست لیبرالی به سمت عدالت در کشور بود. اینها کارهای خیلی بزرگی بود».

فیروزآبادی همچنین با اشاره به اعتراضات خیابانی به نتایج انتخابات سال ۱۳۸۸ و رهبران «جنبش سبز» تصریح کرد: «من حقیقتا خبر ندارم و هیچ وقت هم دسترسی به اطلاعاتی پیدا نکردم که [نشان دهد] شخص موسوی یا کروبی یا خاتمی از جریان سازماندهی فتنه سبز مطلع بودند. جریان سازماندهی فتنه سبز یک چیزی بود غیر از اخلاق و اعتقادات این آقایان».

رهبران اعتراضات سال ۱۳۸۸ بیش از هفت سال است که در حصر خانگی به سر می‌برند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy