Friday, Mar 30, 2018

صفحه نخست » هفده مهاجر ایرانی، افغان و پاکستانی در تصادف مینی‌بوس جان باختند

accident_032818.jpgیورونیوز، دست کم ۱۷ مهاجر ایرانی، افغان و پاکستانی در حادثه تصادف مینی‌بوس در شرق ترکیه جان خود را از دست دادند. راننده مینی‌بوس نیز در میان کشته‌شدگان است.

در این حادثه که نیمه شب پنج‌شنبه ۹ فروردین در نزدیکی مرز ایران روی داد، ۳۶ نفر نیز مجروح شدند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از مقام‌های محلی شهر ایغدیر خبر داد که این مینی‌بوس به طور غیرقانونی از مرز ایران وارد خاک ترکیه شده و پس از منحرف شدن از مسیر خود، به شدت با دکل برق کنار جاده برخورد کرده است. بر اثر این برخورد، مینی‌بوس آتش گرفته و تعدادی از سرنشینان آن زنده در آتش سوختند.

به گفته انور اونلو، فرماندار ایغدیر یک مینی‌بوس دیگر که آن هم حامل مهاجران غیرقانونی بوده و پشت سر خودرو سانحه‌دیده حرکت می‌کرد، پس از این حادثه با چند تن از سرنشینان مینی‌بوس اول که به بیرون پرت شده بودند تصادف کرده و آنها را زیر گرفته است. نیروهای امنیتی ترکیه سرنشینان خوردرو دوم را بازداشت کرده‌اند.

نیروهای ژاندارمری و امداد پزشکی و آتش‌نشانی بی‌درنگ در محل حاضر شدند. آتش خاموش شده و مجروحان حادثه که حال برخی از آنان وخیم اعلام شده، به بیمارستان دولتی ایغدیر انتقال یافتند.

تانر باساران، مسئول بهداشت منطقه‌ای ایغدیر به خبرگزاری آناتولی گفته است که مینی‌بوس سانحه‌دیده در حالی که تنها ۱۴ نفر ظرفیت داشته، حامل بیش از ۵۰ نفر بوده است.

شهر ایغدیر در منتهی الیه شرق ترکیه و در نزدیکی مرز این کشور با ایران، ارمنستان و جمهوری نخجوان آذربایجان واقع شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy