Saturday, Mar 31, 2018

صفحه نخست » سفره هفت‌سین نجومی شورای شهر تهران

haftsin_033118.jpgشبکه بیان، درحالی‌که بسیاری از ایرانی‌ها به دلیل فقر و درآمد اندک، از برپا کردن سفره عید نوروز و تهیه نیازهای خود ناتوان هستند، شورای اسلامی شهر تهران سفره هفت‌سین 14 میلیون تومانی پهن کرده است.

به گزارش «شبکه رسانه‌ای بیان» در فاکتوری که برای سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران صادر شده است، آمده «پیرو مذاکرات تلفنی و حضوری با جناب آقای مدرسی مدیر محترم حوزه مدیرعامل در مورد "چیدمان سفره هفت‌سین در شورای شهر و سازمان میادین" گزارش ذیل جهت اطلاع حضرتعالی و دستور پرداخت حضورتان ارائه می‌گردد.»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

در ذیل این متن، جزئیات هزینه‌هایی آورده شده که در دو سه روز اخیر واکنش منفی مردم و خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را رقم زده است. ردیف 9 این فاکتور نشان می‌دهد طراحی این سفره هفت‌سینِ گران‌قیمت، 3 میلیون تومان هزینه به همراه داشته است. دیگر رقم تعجب‌آور این فاکتور مربوط به «اجرای سفره هفت‌سین» در محل شورای شهر و «جابجایی جهت سازمان میادین» است که یک‌میلیون 500 هزار تومان برای شورای شهر اصلاح‌طلب آب خورده است.

225599887.jpg

این فاکتور را کانون آگهی و تبلیغات «آرزوهای بزرگ» صادر کرده و به نظر می‌رسد مجری سفره هفت‌سین نجومی شورای شهر تهران، این کانون تبلیغاتی است. مدیر کانون آگهی و تبلیغات آرزوهای بزرگ، «آرزو جعفرپور»، یکی از مجریان صداوسیمای جمهوری اسلامی است که گفته می‌شود در شهرداری و شورای شهر تهران رفت‌وآمد زیادی دارد.

این مجری پیش‌ازاین برنامه «به خانه بر می‌گردیم» را از شبکه تهران اجرا می‌کرد و از سال 1385 نیز کانون تبلیغاتی خود را تأسیس کرده است. یک منبع آگاه به «شبکه رسانه‌ای بیان» می‌گوید «آرزو جعفرپور نفوذ زیادی در بین مدیران صداوسیما دارد و همین ارتباط او باعث شده برای کانون خود، پروژه‌های زیادی را با هزینه‌های هنگفت و غیرواقعی از صداوسیما از صداوسیما بگیرد.»

این منبع آگاه ادامه می‌دهد «خانم جعفرپور رفت‌وآمد زیادی در شورای شهر و شهرداری دارد و تاکنون بسیاری از پروژه‌های تبلیغاتی این دو نهاد را بدون برگزاری مناقصه در اختیار گرفته است. البته ناگفته نماند که این پروژه‌ها ذینفعان دیگری هم در شهرداری و شورای دارد و خانم جعفرپور مجبور است برای دریافت پروژه‌های تبلیغاتی، رشوه پرداخت کند.»

سفره هفت‌سین شورای شهر تهران در حالی جنجالی شده است که پیش‌ازاین نیز خرید 21 دستگاه خودرو پژو پارس و 21 دستگاه تبلت از حساب آنچه «بیت‌المال» خوانده می‌شود، انتقاد مردم را در پی داشت. بسیاری از مردم که به امید بهبود اوضاع سیاسی و اقتصادی به اصلاح‌طلبان رأی داده بودند، اکنون از رفتار و عملکرد، اصلاح‌طلبان در شورای شهرها و مجلس شورای اسلامی نا امید شده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy