Thursday, May 3, 2018

صفحه نخست » همسر و فرزند سعید امامی می‌توانند به آمریکا بروند اما بسیاری از ایرانیان نه!

Mehdi_Emami_Dori_Nougrani.jpgایرج مصداقی ـ فهیمه دری نوگورانی و مهدی امامی در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در نمایشگاه عکسی تحت عنوان Iran unveiled در برکلی کالیفرنیا شرکت داشتند.

بقیه عکس‌‌ها را می‌توانید این‌جا ببینید.

در این نمایشگاه، عکس‌‌های ۹ عکاس ایرانی را به نمایش گذاشته بود. بدون تردید سعید امامی علاوه بر جنایاتی که در داخل کشور انجام داده بود در تروریسم بین‌المللی نیز به تصدیق مسئولان وزارت اطلاعات و همراهان و هواخواهانش شرکت داشت. می‌دانم این دو را نباید به خاطر اعمال جنایتکارانه‌ای که سعید امامی، همسر و پدرشان انجام داده بود مجازات و یا از حقوق‌شان محروم کرد. اما مسئولان آمریکایی که بسیاری از ایرانیان را از دیدار عزیزانشان به دلایل پوچ و واهی محروم می‌کنند و بسیاری از ایرانیان گاه تنها به خطر انجام خدمت سربازی در قبل از انقلاب از امکان سفر و تحصیل در این کشور محروم می‌شوند چگونه این موضوع را توجیه می‌کنند. موضوع فقط به این دو محدود نمی‌شود.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

هر دو دختر موسوی خوئینی‌ها نماینده خمینی در گروگانگیری دیپلمات‌های آمریکایی در آمریکا به سر می‌بردند. یکی از آن‌ها به ایران بازگشت. اما آن دیگری چون در آمریکا وضع حمل کرده دیری نخواهد گذشت که تبعه آمریکا هم خواهد شد. دختر حجاریان مسئول بازجویی از گروگان‌‌های آمریکایی نیز در آمریکا به سر می‌برد. او برای درمان خود نیز به آمریکا سفر کرد. آیت‌الله الهی نماینده خمینی در نیروی دریایی نیز در آمریکا به سر می‌برد و هم‌اکنون تبعه این کشور است و از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است. پسر محسن میردامادی از رهبران گروگان‌گیران سفارت آمریکا نیز در آمریکا به سر می‌برد و از آن‌جایی که همسرش در آمریکا وضع حمل کرده این دو نیز به زودی تبعه آمریکا خواهند شد. پسر معصومه ابتکار سخنگوی گروگان‌گیران و محمد هاشمی از رهبران گروگان‌گیران و یکی از چهره‌های امنیتی نظام اسلامی که مسئولیت گفتگو با مک‌فارلین را نیز به عهده داشت در آمریکا به سر می‌برد. همسر او در کالیفرنیان وضع‌حمل کرده و عنقریب تبعه آمریکا خواهند شد. دختر امیدوار رضایی برادر محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران و یکی از مسئولان تروریسم بین‌المللی و کشتار آمریکایی‌ها در بیروت نیز در آمریکا زندگی می‌کند.

دختر لاریجانی نیز در آمریکا مشغول تحصیل است و به زودی تبعه این کشور خواهد شد. همچنین فرزندان علی نوبخت نماینده مجلس شورای اسلامی که برادرش معاون روحانی است تبعه آمریکا هستند.

به سادگی می‌توان فرزندان صد‌‌ها تن از چهره‌های امنیتی ، نظامی و سیاسی رژیم را نام برد که در آمریکا زندگی و تحصیل می‌کنند. محدودیت‌ها تنها و تنها برای مردم ایران است و نه عوامل نظام اسلامی.

ایرج مصداقی ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

Irajmesdaghi@gmail.com

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy