Wednesday, Jun 13, 2018

صفحه نخست » وقتی فاطمه حقیقت جو، لابی شناس و خامنه ای پرور می شود!؛ ف. م. سخن

353E7976-50C8-436C-A6BF-63DEC62B33F9.jpegسال ها در مقابل این فکر که حکومت اسلامی عوامل پیدا و پنهان خود را برای تاثیر گذاری بر رسانه های فارسی زبانِ «بیگانه» به شکلی برنامه ریزی شده به خارج از ایران فرستاده مقاومت می کردم.

اصولا برای من تا موضوعی بر اساس منطق و مدرک مسجل نشود در باره ی آن سخن نمی گویم. حتی در صفحات مجازی مثل فیس بوک به رغم آشکار بودن نفوذ و حضور ماموران جنگ روانی حکومت، هیچ نظر دهنده ای را به وابستگی به حکومت اسلامی متهم نمی کنم.

اما هر چه جلوتر می رویم، با شنیدن برخی نظرها و خواندن برخی مطالب، بیش از پیش مطمئن می شوم که حکومت، افراد وابسته و معتقد به «کلیّت» نظام اسلامی را به خارج فرستاده و این ها همان ها هستند که رسانه های فارسی زبانِ دولت های غربی را به شکلی حساب شده و به طور تمام و کمال در اختیار گرفته اند.

حاصل این در اختیار گرفتن، ایجاد تشتت در آرای مخالفان حکومت و به جان هم انداختن آن ها بوده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

حتی حکومت، افرادی را به خارج اعزام کرده که غیر از نفوذ و قبضه کردن رسانه ها، در داخل گروه های سیاسی، خاصه موثر ترین و شناخته شده ترین آن ها که وابستگانِ به رضا پهلوی هستند وارد شده اند و امروز کسانی را در میانه ی میدان می بینیم که یکی خود را از اقوام رضا شاه و دیگری خود را به عنوان لیدر سلطنت خواه منهای رضا پهلوی معرفی می کنند!

به هر حال این گونه نفوذها را می توان از قرائن و عملکردها تشخیص داد بخصوص وقتی این قرائن و عملکردها، ادامه دار و منسجم خود را نشان می دهند.

در آخرین مورد از افاضات حکومت دوستانه، شاهد گفتار فاطمه ی حقیقت جو هستیم؛ خانمی که زمانی وکیل مجلس اسلامی بوده، و در ابتدای انقلاب از خواهندگان حجاب اجباری برای دانش آموزان و دانشجویان دختر.

این زن، بعد از اعزام به خارج، ابتدا با حجاب، بعد بی حجاب، به نظریه پردازی به شکل حامیانه مشغول شد. جالب اینجاست که او که یکی از عوامل چادر چاقچوریِ حکومت اسلامی بود -که دختران ما را با زور به زیر حجاب برد- ابتدا، و قبل از کشف حجاب کامل، ازدواج سفید کرد! یعنی کاری که حتی انجام اش برای زنان و مردان خداناباور آسان نیست!

اکنون او در مطلبی که منتشر کرده، حق سید علی خامنه ای دانسته که وارد مذاکره بر سر مسائل موشکی نشود و افکارش را «عملیاتی» کند. او به نقش لابی ها در پیشبرد اهداف عربستان پرداخته و به کم کاری حکومت اسلامی در این زمینه اشاره کرده است!

وارد خزعبلات گفته شده توسط او نمی شوم چون ارائه ی هرگونه استدلال برای چنین تیپ هایی جز وقت تلف کردن حاصلی نخواهد داشت. فقط به این زن و امثال او باید گفت که لااقل برای احترام به شعور مخالفان حکومت، این گونه ابتدایی و ابلهانه نقش بازی نکند و انتظار فریب خوردن آن ها را به شکلی آسان و بدوی نداشته باشد!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy