Saturday, Jun 30, 2018

صفحه نخست » حزب کمونیست کارگری! خوشحال باش که فردا تلویزیون ایران اینترنشنال کنگره ات را مستقیما گزارش خواهد کرد!؛ ف. م. سخن

0CCA0797-35ED-405C-BC69-FA96B5B77031.jpegهنوز مرکب مطلب من با عنوان «آقایان هجری و مهتدی! یک کلام بفرمایید خود را ایرانی می دانید و در آینده ایرانی می مانید یا نه؟!» خشک نشده بود که چشم مان به پخش مستقیم «کهکشان مجاهدین خلق صدام» از تلویزیون «ایران اینترنشنال» مشهور به «سی ان ان»ِ ایران روشن شد!

البته که اجلاسی که در آن امثال رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، و نیوت گنگریچ، مشاور غیر رسمی رییس جمهور امریکا حضور می یابند و سخنرانی می کنند -البته در قبال پول های کلان- آن قدر ارزش خبری دارد، که بخواهیم آن را زیر پوشش مستقیم تلویزیونی ببریم تا خدای نکرده، لحظه ای از لحظات این گردهم آیی بزرگ و باور نکردنی، «تحلیل نکرده» باقی نماند!

مردم بهت زده هم که به این کار اعتراض می کنند، رمضان زاده، اصلاح طلب سابق و سردبیر ارشد سی ان ان... ببخشید، ایران اینترنشنال، خیلی خونسرد اظهار می دارد که طوری نشده که! این گردهمایی یک «اتفاق مهم خبری» بود و ما هم چون «رسانه بی طرف هستیم» یعنی نه جانب «سازمان مجاهدین خلق ایران» را می گیریم نه جانب مخالفان آن را وظیفه داریم که گزارش مستقیم پخش کنیم تا تحلیلگران بتوانند با دیدگاه های مختلف این گردهمایی را تحلیل نمایند!

یک مساله ی کوچولویی که در این موضوع اختلال به وجود آورد این بود که «سازمان مجاهدین خلق صدام» گزارشگر ایران اینترنشنال را به محوطه ی اجلاس راه نداد و احتمالا گزارشگر از بیرونِ محل اجلاس، گزارش خود را ارائه کرده است!

من به سازمان ها و احزاب سیاسی ایرانی، از سازمان فداییان خلق اکثریت گرفته تا حزب توده، و از حزب کمونیست کارگری گرفته تا حزب سکولار دمکرات، مژده می دهم که پس از سال ها جلسه و پلنوم و کنگره برگزار کردن در سکوت خبری، از این پس تلویزیون ایران اینترنشنال، تجمعات این عزیزان را به طور مستقیم گزارش خواهد کرد تا تحلیل گران بتوانند ببینند کی چی می گوید تا آن را قشنگ و دست اول تحلیل کنند!

در این مطلب کوتاه فقط می خواهم خبررسانی کنم. دوستان به من توصیه می کنند، زیاد با دستجات در نیفتم چون خطر جمهوری اسلامی یک طرف، خطر اینها هم به آن اضافه می شود و فردا تو را «بزنند» معلوم نخواهد شد که چه کسی این کار را کرده است! :)

ولی من در مقابل کسانی که بخواهند دشمنان ایران را بر شانه ی ما بنشانند تا جایی که باشم و بتوانم خواهم ایستاد اگر چه سی ان ان ایران نیستم و تعداد مخاطبان ام در همین اندازه های محدود است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy