Tuesday, Jul 17, 2018

صفحه نخست » کنایه آرنولد به ترامپ درباره دیدارش با پوتین

arnold_071618.jpgایرنا نوشت: بازیگر و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در نشست هلسینکی پایتخت فنلاند، گفت: ترامپ مانند 'یک قطعه پاستای کوچک پخته' در برابر ولادیمیر پوتین همتای روس خود ظاهر شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی الوقت، واکنش های تند آمریکایی ها به مواضع ترامپ در هلسینکی همچنان ادامه دارد و این بار 'آرنولد آلویس شوارتزنگر' برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری آمریکا، به نحوه عملکرد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با پوتین تاخته است.

وی که فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا بود در این باره گفت: ترامپ در آغاز کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای روس خود مانند یک قطعه پاستای کوچک پخته بود.

ترامپ روز دوشنبه بعد از نشست رو در رو با پوتین در هلسینکی در کنفرانس خبری مشترک با وی اظهاراتی را بیان کرد که خشم مقامات آمریکایی از حزب جمهوریخواه و دموکرات و اصحاب رسانه این کشور را در پی داشته است.

شوارتزنگر در حساب شخصی اش در توییتر ضمن آنکه مواضع ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی اش با پوتین را خجالت آور خواند، نوشت: ترامپ مانند یک هوادار کوچک پوتین در برابرش ظاهر شد و من با دیدن این کنفرانس از خود پرسیدم هر آن ممکن است که ترامپ تقاضای امضا یا گرفتن سلفی از پوتین کند.

این بازیگر آمریکایی نوشت: ترامپ با این اظهاراتش به سازمان اطلاعاتی مرکزی آمریکا (سیا) و سیستم قضایی کشور خیانت کرد.

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی اش با پوتین در بخشی از سخنانش، به نتیجه گیری آژانس های اطلاعاتی آمریکا در مورد مداخله روسیه در انتخابات آمریکا حمله کرد و اساسا کل سازمان اطلاعات کشور خود را زیر سوال برد.

ترامپ در پاسخ به این سوال که چه کسی انتخابات ما را هک کرده است نیز گفت: من هیچ دلیلی نمی بینم که آن روسیه باشد. ما همگی مقصر هستیم... هر دو اشتباه کرده ایم.

وی افزود: بررسی های آمریکا در زمینه هک کردن انتخابات از سوی روسیه «ما را از هم جدا کرده است». وی تلاش کرد که تاکید کند که هنوز منبع محکمی در مورد تبانی کمپین ترامپ و روسیه در زمینه هک کردن انتخابات وجود ندارد.

دیگر مقام ها و شخصیت های امریکایی نیز از روز گذشته به خاطر اظهارات ترامپ بعد از دیدار با پوتین انتقادهایی را متوجه رئیس جمهوری امریکا کرده اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy