Sunday, Aug 5, 2018

صفحه نخست » هشدار وزیر ارشاد به «سلبریتی»‎هایی که از اعتراضات مردم حمایت می‎کنند

ershad_080518.jpg- ایران تنها دو ماه دیگر موجودی کاغذ دارد!
- وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی با انتقاد از تظاهرات اعتراضی گفته ممکن است برخی رفتارها آغازش خوشایند باشد، اما پایان آن معلوم نیست به کجا بیانجامد.

کیهان لندن - سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به «سلبریتی»‎هایی که از اعتراضات مردم حمایت کرده‎اند هشدار داده و هم گفته موجودی در تامین کاغذ تنها برای دو ماه آینده است و باید بانک مرکزی برای تامین کاغذ، سفارش با نرخ ارز دولتی تضمینی را داشته باشد.

او به جزییات بیشتری در این مورد اشاره نکرده اما در ادامه به تظاهرات سراسری اشاره کرده و گفته «قانون فصل الخطاب است، قبول داریم که فشارها و دشواری‌های اقتصادی وجود دارد و منکر آن نیستم و نیازمند تجدید قوا هستیم ولی باید توطئه دشمنان را مد نظر داشته باشیم.»

عباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی و دبیر هیأت نظارت کتاب، منصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی

مطالب بیشتر در کیهان لندن

صالحی درباره حمایت برخی سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همزمان با برخی تجمعات اعتراضی در روزهای اخیر گفت: «هر حرکتی که بخواهد جامعه ایران را به بی‌نظمی و قانون‌گریزی دعوت کند، حتما به نفع کشور نخواهد بود.»

وزیر ارشاد رژیم که از اظهاراتش پیداست نگران ادامه پیدا کردن تظاهرات است گفته «ممکن است برخی رفتارها آغازش خوشایند باشد، اما پایان آن معلوم نیست به کجا بیانجامد، مهم این است که ما جامعه را از طریق قانون جلو ببریم و اگر هم انتقاد و اعتراضی وجود دارد بر مدار قانون انجام بگیرد.»

در دوران انتخابت اغلب هنرمندان و «سلبریتی»‎ها در داخل ایران حامی حجت‌الاسلام حسن روحانی بوده و مردم را تشویق می‎کردند که برای ادامه اصلاحات به او رای دهند اما شکست روحانی در عمل به وعده‎ها سبب ریزش پایگاه اجتماعی او و حتی در میان اصلاح‎طلبان شد و مدتی است بسیاری از هنرمندان که تا چند ماه پیش از وی حمایت کرده بودند خبری نیست! عده کمی از آنها گاهی اعتراضات خفیفی به دولت می‎کنند و عده‌‏ی دیگرشان‎ همچنان دنباله‌‏رو شعار «با روحانی تا ۱۴۰۰» هستند.

در این بین کمتر هنرمندانی در داخل کشور از اعتراضات مردم حمایت کرده‌اند. یکی از این هنرمندان نادر سیروان خسروی است.

او در اینستاگرام‌اش نوشته: «تور کنسرت‌هاى تابستونى خودمو لغو کردم، با این دیدگاه که توى اون شرایط بد اقتصادى، پدرى به دلیل نداشتن قدرت خرید بلیت شرمنده خانواده‎ش نشه. با همین دیدگاه سه روز پیش براى برگزارى کنسرت رایگان خیابونى اعلام آمادگى کردم که حضور در کنسرت هزینه‎اى رو به خانواده‎ها تحمیل نکنه.

اما الان شرایط به شکلیه که کنسرت گذاشتن من و حتى کل خوانندگان جهان، اختصاص بخشى از درآمد کنسرتها به امور خیریه، خرید آب معدنى براى ابادان و خرمشهر، فرستادن کانکس و پتو و دارو به کرمانشاه و غیره و غیره، تنها حکم یک قرص مسکن رو داره براى کسى که داره با سرطان دست و پنجه نرم میکنه، و حتى شاید نوعى نشون دادن بى‎تفاوتى نسبت به این درد و رنجه.

به همین دلیل برگزارى کنسرت (حتى رایگان) رو در حال حاضر کارى عبث و بیهوده می‌بینم.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy