Thursday, Aug 16, 2018

صفحه نخست » سر باران کوثری روی پای عزت‌الله انتظامی

باران کوثری ضمن مرور خاطراتش با عزت الله انتظامی در فیلم «روسری آبی»، این هنرمند را جای پدربزرگ‌های ندیده‌اش دانست. او همچنین از دلتنگی‌اش برای انتظامی نوشت.

18-8-17-143519.jpgبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باران کوثری در واکنش به درگذشت عزت الله انتظامی تصاویری از کودکی خود و این بازیگر در فیلم «روسری آبی» را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «بارها تمرین و تمرین ... باحوصله تمام این مسیر را شاید صدبار با من راه آمدید و دیالوگ‌هایم را تصحیح کردید ... بعد برای گرفتن عکس به نقطه دوری اشاره کردید و گفتید: هردو اونجا رو نگاه کنیم، فکر کن داری بازی می‌کنیم دوباره فقط راه نمی‌ریم و من سعی کردم همه حس سکانس رو تو صورتم جمع کنم تا تایید شما رو بگیرم و ثابت کنم بازیگر خوبی‌ام و این شد شوخی همه سال‌های بعد.

بالاخره کار خودت و کردی بازیگر شدی پدرسوخته؟ این عکس باافتخار به دیوار هال دفتره و من هربار از دیدنش از غرور پر می‌کشم، صحنه‌های بعدی بازی با حضور شما امن و گرم و ساده‌تر شد اما همچنان با تمرین‌های زیاد. شما پدربزرگ‌های ندیده‌ام بودید که در پشت صحنه یک فیلم آغوششان را برایم باز کرده بودند. دلم برایتان تنگ می‌شود. برای سایه پررنگتان بر سر این سینما. یک بار در تشییع جنازه استاد سمندریان با گریه به بابام گفتم: خیلی حیف شد. بابام گفت: بعضی‌ها هروقت بمیرن حیفه، دیرتر هم می‌رفت باز حیف بود ... افسوس.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy