Sunday, Aug 19, 2018

صفحه نخست » رضا صادقی: آقای روحانی، همسایه و هوادار من گرسنه است! اگر کاری نمی‌کنید لااقل نگویید که همه چیز خوب است

sadeghi_081918.jpgسینماروزان: رضا صادقی خواننده مشکی پوشی که در انتخابات۹۶ از جمله طرفداران حسن روحانی بود در ماههای اخیر و در انتقاد از اوضاع اقتصادی جامعه بارها از طریق صفحه اجتماعیش نظرات خود را اعلام کرد و شاید همین نقطه نظرات بود که باعث شد وقتی در برنامه «فرمول یک» هم حاضر میشود بیشتر از صحبت درباره هنر خوانندگی همین مشی اعتراضیش نسبت به کم کاریهای دولتمردان به چشم آید.

به گزارش سینماروزان رضا صادقی با اشاره به فحش هایی که بخاطر اظهارنظراتش در فضای مجازی نثارش می شود، تصریح کرد: کسی که در فضای مجازی فحش می دهد خیلی خشم درون دارد اما او هم همسایه و هم شهری و هم خاک من است و چه بهتر که بیاید و در صفحه من خشمش را تخلیه کند تا اینکه بخواهد به سطح شهر برود و زن آزاری و بچه آزاری و دختر آزاری کند. عیبی ندارد اگر بیایند خشمشان را در صفحه مجازی من خالی کنند. همانطور که من بی اجازه با صدایم وارد خانه مردم می شوم آنها هم اجازه دارند بیایند در صفحه من و هرچه می خواهند بنویسند.

وی ادامه داد: این روزها آستانه طاقت هیچکس به اندازه نیست. هرکسی بگوید من گرسنه ام یا کار ندارم به او انگ می زنند. فضا برای طرح مسائل آنقدر کم است که ممکن است به ما بگویند شما پشتتان به جایی گرم است که می توانید این چیزها را بگویید.

خواننده «وایسا دنیا» درباره موضع گیری های سیاسی اش گفت: اینکه می گویند تو مگر سواد سیاسی داری که حرف می زنی را قبول ندارم. مگر قرار است ۸۰ میلیون نفر فوق لیسانس علوم سیاسی داشته باشند که رای بدهند؟ پس اگر اینطور باشد من که لیسانس علوم سیاسی ندارم و دوره های بعد نمی توانم رای بدهم. چون در درس خواندن تنبلم. من به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارم نسبت به کسی که به عنوان خدمتگزار مردم و کسی که قرار است نگاه آنها را مثبت کند اظهار نظر کنم. من اگر حرفی زدم و اظهار پشیمانی کردم به خاطر دلایل بسیار موجهی است که روبرویم است. همسایه هایی که حالشان بد است. عزیزی در نجف آباد مرا بغل کرد و تولدم را تبریک گفت و درآغوشم گریه کرد. گفت هر بار سعی کردم هدیه کوچکی برایت بیاورم اما این بار فقط پولم به بلیت رسید.

وی افزود: من زمانی که آقای روحانی رییس جمهور شدند متنی نوشتم مبنی بر اینکه امیدوارم چیزهایی که گفتید انجام شود. من هم وارد مسائل سیاسی نمی شوم فقط می گویم همسایه ام و هوادارم گرسنه است. شاید به همین دلیل تولد امسال رویم نشد کسی را دعوت کنم. فقط خودم بودم و دو تا دخترهایم و همسرم و پدر خانمم.

صادقی درباره لغو برخی کنسرت ها اظهار کرد: بعضی ها می گویند چرا کنسرت می گذارید؟ مای سلبریتی را کنار بگذار، ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر در کنار ما با برگزاری یک کنسرت برای خانواده شان نان می برند. کسانی که هم فکر کردند لغو کنسرت کار خوبی است و می تواند مردم را تسکین دهد دمشان گرم که این کار را می کنند.

وی اذعان کرد: من یک آدم اجتماعی هستم سیاسی بودن را هم دوست ندارم. اگر حرفی که می زنم سیاسی تلقی می شود چون به معیشت مردم ربط دارد، به خوانندگی و هنر من ربط دارد.

صادقی درباره اینکه گفته بود از رای به حجت الاسلام روحانی پشیمان است، توضیح داد: از رای ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم. اذعان دارم بعضی اتفاقات تقصیر دولت مردان نیست. گاهی اتفاقاتی که در شهرهایمان می بینیم که نمی دانیم چه بگوییم. چطور است که یک نفر می تواند سه هزار و پنج هزار و هشت هزار میلیارد اختلاس کند و آنقدر اینها را شنیده ایم که دیگر اعداد و ارقام شوخی شده اند در حالی که اگر یک پنجم اینها را می توانستیم برای مردممان خرج کنیم که از این حال و روز دربیایند نمی شد مدیریت درست و حسابی کرد؟

خواننده «دیگه مشکی نمی پوشم» ادامه داد: نمی شود که فقط دلمان خوش باشد که این را برداریم آن یکی را بگذاریم تا همه چیز خوب شود! می دانیم تحریم هست. زمان جنگ هم بود. من بچه جنگم. آن زمان کسی نمی گفت چه کسی راستی است چه کسی چپی و... فقط همه پشت هم بودیم. همه می دانیم که همه چیز گل و بلبل نیست. تو را خدا اگر کاری نمی کنید نیایید بگویید همه چیز خوب است!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy