Sunday, Aug 19, 2018

صفحه نخست » بازیکن فوتسال زنان در قم کتک خورد و راهی بیمارستان شد

بی بی سی - درگیری بازیکن تیم فوتسال زنان شاهین فراز با بازیکن و تماشاگران حریف موجب کتک خوردن و بستری شدن او در بیمارستان شد.

دیروز (شنبه ۲۷ مرداد/۱۸ اوت) در مسابقه‌های فوتسال باشگاهی قم تیم‌های "شاهین فراز" و "گسترش از آکادمی باران مهر" به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست ۲-۷ شاهین فراز همراه شد.

در پایان بازی درگیری الهام صفا، بازیکن شاهین فراز با دو سه نفر که گفته شده بازیکن و تماشاگران حریف بودند، منجر به مصدومیت گردن این بازیکن و انتقال او به بیمارستان شد. هرچند که به گزارش رسانه‌های ایران او پس از مدتی از بیمارستان مرخص شد.

نایب رئیس فوتبال استان قم دلیل این درگیری را تحریک تماشاگران از سوی خانم صفا دانست. آمنه رسولی گفت: "اتفاق خاصی نبوده. الهام صفا از بازیکنان تیم بازنده، پس از پایان بازی به سمت تماشاگران گارد گرفت و باعث تحریک آنها شد. صفا بطری آب معدنی را به سوی تماشاگران پرتاب کرد که همین اقدام باعث درگیری بین او و تماشاگران شد."

14d232e.jpgآمنه رسولی هم از یک سو وعده داد که "جلسه کمیته انضباطی با حضور شاکیان و خاطیان برگزار می‌شود و قطعا با مسببان این حادثه برخورد صورت می‌گیرد" و از سوی دیگر گفت به دنبال شخصی است که عکس خانم صفا در بیمارستان را منتشر کرده است: "این مسئله باید به صورت داخلی حل و فصل می‌شد و رسانه‌ای کردن آن کار درستی نبود؛ در تلاش هستیم شخصی که عکس را منتشر کرده، شناسایی کنیم و با وی برخورد کنیم."

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy