Saturday, Aug 18, 2018

صفحه نخست » فیلم واکنش پرستو صالحی به احضار و بازجویی خود توسط قوه قضاییه

Parastou_Salehi.jpgخبرگزاری هرانا - پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون به دنبال احضار تلفنی روز چهارشنبه هفته گذشته، دیروز یکشنبه در واحد نظارت و پیگیری قوه قضاییه بازجویی شده است. دلیل این احضار و بازجویی صحبت‌های انتقادی وی نسبت به اوضاع کشور عنوان شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون به دنبال احضار تلفنی روز چهارشنبه، روز گذشته یکشنبه ۲۸ مردادماه در واحد نظارت و پیگیری قوه قضاییه حضور یافته و بازجویی شد.

به گفته وی دلیل احضارش پست‌های صفحه اینستاگرامش بوده است. خانم صالحی طی چند ماه اخیر به بحث درباره مواردی مانند اختلاس، قیمت دلار، زندانیان سیاسی، کودک‌آزاری، تجاوز و قرارداد دریای خزر پرداخته است.

پرستو صالحی عنوان کرد که "برخورد دوستانه و محترمانه بود اما احضار، احضار است و فرقی ندارد". این بازیگر ساعاتی پس از پایان جلسه بازجویی اعلام کرد که ضمن پرسش این سوال که "از کجا خط می‌گیری و چه کسی به تو می‌گوید این پست‌ها را بگذاری؟" به وی تذکر داده شده "وقتی که این همه مشکلات وجود دارد، باعث می‌شوی حال مردم به هم بریزد و این به صلاح مملکت و اوضاع فعلی جامعه نیست".

او همچنین گفت: "من طرف مردم بوده و از هیچ حزب، گروه و دسته‌ای نیستم. من صرفا اتفاقاتی که می‌افتد را منعکس می‌کنم و حرف مردم را انتقال می‌دهم. اگر حرف بزنیم با هشدار و تهدید رو به رو می‌شویم و اگر حرف نزنیم هنرمند نان به نرخ روز خور می‌شویم. در این چند وقت مردم به من گفتند که چرا با آن‌ها به خیابان نمی‌روم؟ اگر آدرس، تلفن، محل کار و تمام اطلاعاتتان قابل پیگیری باشد قاعدتا خطر نمی‌کنید".

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: "من نمی‌ترسم، مگر برای نسرین ستوده یا خیلی‌های دیگر چه اتفاقی افتاد؟ برایم عجیب است که میان این همه مفاسد چرا من باید احضار شوم؟"

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

از نظر پرستو صالحی "در این ۴۰ سال دولت آقای روحانی بدترین دولتی بوده که بر ایران حکومت می‌کند".

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy